Gå til innhold

Merkelig utflod etter abort

Fremhevede innlegg

Skrevet

Må bare advare om litt ekle detaljer i dette innlegget. Jeg tok medisinsk abort for 4 uker siden, og fikk da vite at fosteret var 6 uker gammelt. Aborten gikk greit, men var selvfølgelig ikke noe gøy, og jeg blødde masse og trodde alt kom ut i dagene etter aborten. Jeg sluttet også å blø etter ca 2 uker. Men når jeg satt på do nå og tisset og tørket meg så jeg en geléaktig klump på papiret med noe som så ut som et rumpetroll. Ser på Googlebilder at fostre rundt 6 uker kan se ca sånn ut som jeg så. Nå er jeg livredd for at det jeg så var fosteret/babyen min, og er helt ute av meg. Ville ikke det blitt utstøtt fra kroppen med det andre i dagene etter aborten?? Er det mulig at det har blitt igjen i kroppen i 4 uker til før det kom ut?

Beklager for ekle og triste detaljer, jeg må bare høre om noen har noen svar, vær så snill å hjelp meg!

Anonymkode: e1913...b53

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en graviditetstest, er den positiv kan du anta noe rester og du bør ta kontakt med gynekologisk avdeling der du fikk pillene. Er den negativ så er det ikke rester, kanskje det er rsr form for eggløsningsslim?

Skrevet

Jeg tror neppe det var fosteret du så på papiret. Graviditeten ligger i en "gestasjonssekk" og selve fosteret i en fostersekk. Jeg vil tro dette er abortert i sin helhet.

Det kan likevel være rester, så jeg støtter forslaget om å ta en g-test.

Anonymkode: 0a1e7...74b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...