AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #1 Skrevet 11. oktober 2021 (Unnskyld for detaljer) Jeg har hatt bihulebetennelse (selvdiagnose, basert på symptomer og tidligere erfaring) i snart 3 uker. Det er tett i ører, i nese, i halsen. Trykket i bihulene får øynene til å renne konstant og jeg har hodepine nesten hele tiden. Det er vondt i ansiktet og resten av kroppen stivner fordi alt jeg har hatt energi til de siste ukene er å ligge på sofaen. Den siste uka har jeg også fått lavgradig feber på kvelden. Nesa er tett samtidig som den renner og den gørra som kommer ut er gul/grønn og til tider blodig. Jeg har tatt Rinexin (som jeg hadde liggende fra forrige gang) siden torsdag uten noe særlig bedring. Jeg føler meg så dum som vurderer å dra til legen for dette, men jeg har også en toåring å ta vare på og han begynner å bli litt lei av tv på ettermiddagen fordi mamma ikke orker å leke. Pappaen bidrar så mye han kan, men han er også forkjøla så ikke så mye energi å hente der heller. Er det noe vits å dra til legen, eller skal jeg bare vente enda en uke og se om det går over av seg selv? Jeg er så lei, men ønsker ikke å være til bry og bruke opp tiden til fastlegen som sikkert kunne vært brukt på noe viktigere. Så hva tenker dere? Er det noe vits, eller må jeg bare prøve å holde ut? (Jeg har koronatestet 3 ganger, og fått negativt svar alle gangene, så det er ikke det!) Anonymkode: 20b73...44b
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #2 Skrevet 11. oktober 2021 Ja gå til legen!! Anonymkode: f1e36...a64 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #3 Skrevet 11. oktober 2021 Ja!! Det er åpenbart etter å ha lest bare første setning. Anonymkode: 0c844...fcd 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #4 Skrevet 11. oktober 2021 For å snu på det: Hvilke grunner ser du til å ikke gå til legen? Jeg ser ingen, i alle fall ingen fornuftige. Anonymkode: d383a...b1c
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #5 Skrevet 11. oktober 2021 Ja, nå er det på tide å ta en time hos legen. Du har prøvd å bli kvitt det på egen hånd, gitt det tid, og det har ikke ført til bedring. Anonymkode: c5688...468 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå