AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #1 Skrevet 11. oktober 2021 Har holdt på med en fyr nå i 1 mnd, møttes hver gang siden da Sexlivet kan vell kalles ganske intenst, alt fra 10 til 15 ganger på en helg Denne helgen så viste han meg noen tilfeldige flekker på penisskaftet som han ikke hadde sett før De ser ut som 4 små blåmerker under huden, typ 1x1 cm. Ikke noe hudforandringer på det ytterste hudlaget, og han kunne ikke kjenne at de var der. Ikke noe mer følsomt ect Kan dette skyldes friksjon? Eller noe innvendig små skader (røket blodårer) grunnet at den får gjennomgå?😅 altså, sex opp mot 15 ganger er jo ikke bare bare Han sier han ellers kanskje runker 1 gang i uka, om det har noe å si Jeg har ingen plager Anonymkode: e8a35...9a7
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #2 Skrevet 11. oktober 2021 Frykten er jo at det er en kjønnssykdom, men jeg tviler egentlig litt på det ts Anonymkode: e8a35...9a7
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #3 Skrevet 11. oktober 2021 Ville bare tatt en test jeg. Bestill en sånn 3-1 test på nett… Anonymkode: 9e02c...25a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå