AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #1 Skrevet 11. oktober 2021 Jeg har fått innvilget insulinpumpe, men er litt i tvil om dette er noe for meg, derfor ønsker jeg å høre andres erfaringer med dette på godt og vondt. Håper noen vil dele her. Anonymkode: 65626...8d4
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #2 Skrevet 11. oktober 2021 Bumper denne litt. Anonymkode: 65626...8d4
Blueberrymuffin Skrevet 11. oktober 2021 #3 Skrevet 11. oktober 2021 Hverdagen blir mye enklere, fordi man slipper å måtte dra opp t-skjorta og stikke seg for alt man skal spise og drikke. Mye mer diskre med pumpe. I tillegg har man bolus wizard og egen funksjon som regulerer basaldose. Alt er mye enklere med pumpe.
Dupers Skrevet 11. oktober 2021 #4 Skrevet 11. oktober 2021 Som pårørende til siabetikser kan jeg bare I at de nyere versjonene er mye bedre enn de gamle. Har mye mer tillit til at min søster har stabilt blodsukker nå, enn jeg hadde da hun var i tenårene og hadde en av de gamle pumpene. Bare ha kontroll på hvor mye insulin du får på natta og når du bør våkne så går det kjempe bra 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå