AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #1 Skrevet 11. oktober 2021 Jeg skriver dagbok og det er noe som hjelper meg mye. For litt siden googlet jeg og kom frem til denne artikkelen: https://psykologtidsskriftet.no/fra-praksis/2017/09/skrive-livet. Jeg kunne gjerne tenke meg en lignende behandling, der jeg kunne skrevet ned tanker og hendelser og fått tilbakemelding på det fra behandler. Er dette noe jeg kan foreslå for behandler? Og er det noen som har erfaring med slik behandling selv? Hva var de positive og negative sidene? Anonymkode: 73c11...e36
Gjest Tenk positivt Skrevet 11. oktober 2021 #2 Skrevet 11. oktober 2021 Har ikke gjort dette selv,men tenker at dette må være positivt for deg og noe behandler burde vært interessert i❤️
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #3 Skrevet 11. oktober 2021 Tenk positivt skrev (38 minutter siden): Har ikke gjort dette selv,men tenker at dette må være positivt for deg og noe behandler burde vært interessert i❤️ Håper det 🙂 Anonymkode: 73c11...e36
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #4 Skrevet 11. oktober 2021 Jeg har skrever dagbok til behandlere i nesten 10 år, men jeg har ikke bedd om tilbakemeldinger. Bare en måte å få det ut på, og at jeg er flinkere til å formidle meg skriftlig. Anonymkode: b6905...bbc
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #5 Skrevet 11. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har skrever dagbok til behandlere i nesten 10 år, men jeg har ikke bedd om tilbakemeldinger. Bare en måte å få det ut på, og at jeg er flinkere til å formidle meg skriftlig. Anonymkode: b6905...bbc Det er det jeg også føler, at jeg er flinkere til å formidle meg skriftlig. Så tror det ville vert en fordel for meg om jeg kunne få bruke dagbok som terapi på den måten. Anonymkode: 73c11...e36
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #6 Skrevet 12. oktober 2021 Noen flere? 🙂 Anonymkode: 73c11...e36
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå