AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #1 Skrevet 11. oktober 2021 Fikk redusert brystene for to uker tilbake, alt gikk som forventet og plagene forsvant over natta. Har litt smerter her og der men spesielt venstre pupp rundt brystvorten kan til tider bli akutt vond, og det varer i noen sekunder før det gir seg. Jeg blir redd og mistenker annen sykdom. Kan det være tilfelle? Skummelt at det kun er det ene brystet som verker mest. Anonymkode: 67db6...f78
Princess_81 Skrevet 11. oktober 2021 #2 Skrevet 11. oktober 2021 Jeg tok ut silikon og tok brystløft i 2018 og fortsatt enorme smerter i vrystene og brystvortene bare jeg kommer borti de 😔
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #3 Skrevet 13. oktober 2021 Høres ut som noe nervegreier som dere begge kanskje burde si ifra om, slik at det kanskje kan fikses? Anonymkode: 470e3...c2e
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #4 Skrevet 13. oktober 2021 Ta deg tid. Det har bare gått to uker. Du skal vel på kontroll snart? Ta det opp med de, evt ring og spør Anonymkode: 39587...e26
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #5 Skrevet 15. oktober 2021 Det er nervene som gror sammen igjen. Husker dette godt selv, var ekstremt ille i perioder - men det ble bedre. Se det positive i det - nervene fungerer faktisk Anonymkode: 807bf...d25
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå