Gå til innhold

Katten spist brød

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det farlig for katter å spise brød? 
Brødet lå på benken og nå er det spist ganske mye av. Lå brødskiver på hele kjøkkenet. Noe ser ut som det er spist av. 

Anonymkode: f469a...2de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går nok fint. Kanskje litt magevondt for pus, med så farlig at den blir dårlig er lite sannsynlig.

Anonymkode: 895b1...9b2

• Liker 1
Skrevet

Ikke farlig. Pus kan muligens få litt magevondt om det var veldig mye men 😅

Anonymkode: 4f857...9ce

Skrevet

Hørt man skal være litt obs på enkelte frø (sesam f.eks.) så hvis du har brød med slike frø ville jeg ringt veterinær bare for å høre. 

Anonymkode: 71b8e...751

Skrevet

Går nok fint.

Dette minnet meg om når jeg hadde laget rundstykker og lagt de i plastpose på kjøkkenbenken på kvelden.

Dagen etter var det hull i posen og det var tatt en bit fra ALLE rundstykkene 😂😂 

Gikk godt med katten vår!

Anonymkode: 96124...ca3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Går nok fint.

Dette minnet meg om når jeg hadde laget rundstykker og lagt de i plastpose på kjøkkenbenken på kvelden.

Dagen etter var det hull i posen og det var tatt en bit fra ALLE rundstykkene 😂😂 

Gikk godt med katten vår!

Anonymkode: 96124...ca3

Hahaha bra 😁

Takk for svar alle sammen ❤️

Anonymkode: f469a...2de

Skrevet

I gamledager spiste familiekatten vår brødskive med leverpostei.

kanskje hadde den vondt i magen innimellom, men ingen av oss hverken registrerte eller tenkte noe på det. Katten ble gammel så direkte farlig kan det ikke ha vært.

Skrevet
Pappi skrev (1 time siden):

I gamledager spiste familiekatten vår brødskive med leverpostei.

kanskje hadde den vondt i magen innimellom, men ingen av oss hverken registrerte eller tenkte noe på det. Katten ble gammel så direkte farlig kan det ikke ha vært.

Samme her. Katten min spiste matpakka mi (brødskiver med leverpostei eller trønderfår) flere ganger i uka. Det var kanskje ikke så bra for den, men den overlevde, og det gjør nok katten til TS også. 

Anonymkode: 1d285...917

• Liker 1
Skrevet

Gamlepus hadde en forkjærlighet for kanelgifler... Hun fikk aldri mye, da jeg vet at kanel ikke er helt heldig for små dyr, men hun kunne finne på å bite av en bit av den giflen du holdt på å putte i munnen. Sær katte. Hun spiste også salsadip og biffnudler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...