AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #1 Skrevet 11. oktober 2021 Er det farlig for katter å spise brød? Brødet lå på benken og nå er det spist ganske mye av. Lå brødskiver på hele kjøkkenet. Noe ser ut som det er spist av. Anonymkode: f469a...2de
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #2 Skrevet 11. oktober 2021 Det går nok fint. Kanskje litt magevondt for pus, med så farlig at den blir dårlig er lite sannsynlig. Anonymkode: 895b1...9b2 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #3 Skrevet 11. oktober 2021 Ikke farlig. Pus kan muligens få litt magevondt om det var veldig mye men 😅 Anonymkode: 4f857...9ce
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #4 Skrevet 11. oktober 2021 Hørt man skal være litt obs på enkelte frø (sesam f.eks.) så hvis du har brød med slike frø ville jeg ringt veterinær bare for å høre. Anonymkode: 71b8e...751
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #5 Skrevet 11. oktober 2021 Går nok fint. Dette minnet meg om når jeg hadde laget rundstykker og lagt de i plastpose på kjøkkenbenken på kvelden. Dagen etter var det hull i posen og det var tatt en bit fra ALLE rundstykkene 😂😂 Gikk godt med katten vår! Anonymkode: 96124...ca3 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #6 Skrevet 11. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Går nok fint. Dette minnet meg om når jeg hadde laget rundstykker og lagt de i plastpose på kjøkkenbenken på kvelden. Dagen etter var det hull i posen og det var tatt en bit fra ALLE rundstykkene 😂😂 Gikk godt med katten vår! Anonymkode: 96124...ca3 Hahaha bra 😁 Takk for svar alle sammen ❤️ Anonymkode: f469a...2de
Pappi Skrevet 11. oktober 2021 #7 Skrevet 11. oktober 2021 I gamledager spiste familiekatten vår brødskive med leverpostei. kanskje hadde den vondt i magen innimellom, men ingen av oss hverken registrerte eller tenkte noe på det. Katten ble gammel så direkte farlig kan det ikke ha vært.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #8 Skrevet 11. oktober 2021 Pappi skrev (1 time siden): I gamledager spiste familiekatten vår brødskive med leverpostei. kanskje hadde den vondt i magen innimellom, men ingen av oss hverken registrerte eller tenkte noe på det. Katten ble gammel så direkte farlig kan det ikke ha vært. Samme her. Katten min spiste matpakka mi (brødskiver med leverpostei eller trønderfår) flere ganger i uka. Det var kanskje ikke så bra for den, men den overlevde, og det gjør nok katten til TS også. Anonymkode: 1d285...917 1
Minya Skrevet 11. oktober 2021 #9 Skrevet 11. oktober 2021 Gamlepus hadde en forkjærlighet for kanelgifler... Hun fikk aldri mye, da jeg vet at kanel ikke er helt heldig for små dyr, men hun kunne finne på å bite av en bit av den giflen du holdt på å putte i munnen. Sær katte. Hun spiste også salsadip og biffnudler.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå