Gå til innhold

Feit date

Fremhevede innlegg

Skrevet
Teethgrinding skrev (På 11.10.2021 den 15.25):

Den gode gamle 'la henne finne noen som ikke er opptatt av kroppen hennes' - som om de finnes. 

Enten finner man noen som har fatfetish ellers må man tåle å gå ned i standard. Det finnes faktisk ingen mennesker der ute som ikke er opptatt av kropp. Vi lever ikke i en datasimulasjon. Alle har en kropp og den har en betydning for alt du gjør og alt du ser ut som. Og som vi vet er utseendet ganske essensielt i en datingsituasjon. 

Gudamei så naive dere er noen ganger. 

Eller kanskje folk flest ikke er så forferdelig opptatt av kropp når alt kommer til alt? Joda, om jeg skal peke ut en tiltrekkende kropp på et bilde så foretrekker jeg veltrent og slank, men nå er det ikke kroppen jeg dater, så i det virkelige liv så er det uansett mindre viktig når alt kommer til alt. Livet er ikke perfekt, folk er ikke perfekt og livet blir mye lettere om man slutter å bry seg så hardt om at alt skal være perfekt. Jeg kjenner flere overvektige som lever en aktiv livsstil og jeg har selv lagt på meg en del nå etter sykdom, men jeg har da samme livsstil som før, som innbefatter hest, hund, hundetrening og lange turer hver dag, samt trening. Jeg har nok min grense, men da snakker vi ekstrem overvekt, for det er hemmende i hverdagen rett og slett og ikke forenelig med en livsstil jeg foretrekker, men utover det så er ikke andre sin kropp noe jeg tenker så fryktelig mye på altså, til tross for at jeg meste parten av livet har vært slank og muskuløs selv og det er mitt generelle inntrykk at folk flest ikke er så forferdelig opptatt av kropp når alt kommer til alt. Å finne den man vil være sammen med og som man trives med er vell vanskelig nok antar jeg. Og folk kan jo uansett endre seg etter man har blitt sammen og, det har man jo ingen kontroll over. Og jeg tenker selv at jeg hadde aldri orket å være med noen som hadde et slikt kroppsfokus samme hvor "perfekt" jeg hadde vært, man vet aldri hva som skjer og jeg hadde ønsket noen som liker meg for meg, er litt raus og at man kan stole på forholdet også om man ikke er perfekt hele tiden. Noe annet blir jo bare slitsomt. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.10.2021 den 14.28):

Jeg skrev til henne at det var jo ikke sikkert av vi kunne få det til romantisk, men at vi kunne være venner eventuelt. Hun tilbydde å trekke seg helt, og jeg sa at det var greit om det var det hun ønska. Men så fortsatte nå chatten, men jeg er ikke like på som jeg var. Synd egentlig, for følte vi hadde en bra kjemi i starten. Men nå vet jeg ikke helt hvordan det er best å avslutte. Kanskje bare fase henne ut. Hun skrev også at hun skulle til mitt hjemsted om ikke så lenge, men jeg orka ikke invitere på date siden jeg ikke vet hva jeg vil. 

Anonymkode: 3f72e...7d5

Hvis du følte dere hadde bra kjemi ser jeg ikke helt problemet.

Anonymkode: 9934b...5cb

Skrevet

Jeg overtar henne gjerne😁

Skrevet

Dump hu

Anonymkode: d7fac...227

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...