AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #1 Skrevet 11. oktober 2021 Jeg matcher med ei dame på Tinder. God kjemi og bra chat. Etter noen dager sender hun meg en mld hvor hun bare føler for å være ærlig med meg, og hun forteller at hun er ganske mye større enn meg. Jeg har jo sett bilder av henne så ble litt overrasket. Jeg er selv veltrent og opptatt av å holde meg i form. Bør jeg møte henne IRL eller bare kutte kontakten med en gang? Kjenner at jeg har vært litt knapp i kontakten etter hun fortalte det. Anonymkode: 3f72e...7d5 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #2 Skrevet 11. oktober 2021 Mer å ta i, mer å være glad i. Anonymkode: ae03e...b43 2
Gjest På druen Skrevet 11. oktober 2021 #3 Skrevet 11. oktober 2021 Virker jo som du allerede har bestemt deg for å bryte kontakten, så drit i å møte henne du.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #4 Skrevet 11. oktober 2021 La henne finne noen andre, som faktisk ikke er så kroppsfokusert og dømmende fordi hun veier mer enn deg. Gjør henne en tjeneste og gå. Anonymkode: 9346d...9d9 17
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #5 Skrevet 11. oktober 2021 Jeg skrev til henne at det var jo ikke sikkert av vi kunne få det til romantisk, men at vi kunne være venner eventuelt. Hun tilbydde å trekke seg helt, og jeg sa at det var greit om det var det hun ønska. Men så fortsatte nå chatten, men jeg er ikke like på som jeg var. Synd egentlig, for følte vi hadde en bra kjemi i starten. Men nå vet jeg ikke helt hvordan det er best å avslutte. Kanskje bare fase henne ut. Hun skrev også at hun skulle til mitt hjemsted om ikke så lenge, men jeg orka ikke invitere på date siden jeg ikke vet hva jeg vil. Anonymkode: 3f72e...7d5
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #6 Skrevet 11. oktober 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: La henne finne noen andre, som faktisk ikke er så kroppsfokusert og dømmende fordi hun veier mer enn deg. Gjør henne en tjeneste og gå. Anonymkode: 9346d...9d9 Buhu. Catfishing er drittoppførsel. Man kan gi faen i å lure folk, rett og slett. Ts, svaret er er da åpenbart? Si takk men nei takk på en hyggelig måte, og gå videre. Anonymkode: 24d9e...4e5 15
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #7 Skrevet 11. oktober 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg skrev til henne at det var jo ikke sikkert av vi kunne få det til romantisk, men at vi kunne være venner eventuelt. Hun tilbydde å trekke seg helt, og jeg sa at det var greit om det var det hun ønska. Men så fortsatte nå chatten, men jeg er ikke like på som jeg var. Synd egentlig, for følte vi hadde en bra kjemi i starten. Men nå vet jeg ikke helt hvordan det er best å avslutte. Kanskje bare fase henne ut. Hun skrev også at hun skulle til mitt hjemsted om ikke så lenge, men jeg orka ikke invitere på date siden jeg ikke vet hva jeg vil. Anonymkode: 3f72e...7d5 Drit i de vennegreiene. Funker ikke. Du er ikke interessert lenger, så da setter du strek her. Anonymkode: 24d9e...4e5 17
AprilLudgate Skrevet 11. oktober 2021 #8 Skrevet 11. oktober 2021 Tinder er jo ikke for vennskap da. Hadde ikke gått på date, hun er ærlig og høflig - men ønsker nok ikke en sympatikonversasjon. Avslutt høflig. 7
norw Skrevet 11. oktober 2021 #9 Skrevet 11. oktober 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): La henne finne noen andre, som faktisk ikke er så kroppsfokusert og dømmende fordi hun veier mer enn deg. Gjør henne en tjeneste og gå. Anonymkode: 9346d...9d9 Hvis han er slank og godt trent og hun er "feit" (aner ikke hvor stor hun er), så er dette forståelig. Ikke kom her med "kroppsfokusert og dømmende". 8
wandagirl Skrevet 11. oktober 2021 #10 Skrevet 11. oktober 2021 Helt greit at du har andre preferanser. Dersom du ikke ser for deg at det kan bli noe og har mistet interessen er det ikke noe poeng å holde det gående. Hyggelig å gi beskjed da. Hilsen overvektig kvinne 12
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #11 Skrevet 11. oktober 2021 Det at du i det hele tatt spør, er svar nok. Anonymkode: 2d99e...79b 2
Teethgrinding Skrevet 11. oktober 2021 #12 Skrevet 11. oktober 2021 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): La henne finne noen andre, som faktisk ikke er så kroppsfokusert og dømmende fordi hun veier mer enn deg. Gjør henne en tjeneste og gå. Anonymkode: 9346d...9d9 Den gode gamle 'la henne finne noen som ikke er opptatt av kroppen hennes' - som om de finnes. Enten finner man noen som har fatfetish ellers må man tåle å gå ned i standard. Det finnes faktisk ingen mennesker der ute som ikke er opptatt av kropp. Vi lever ikke i en datasimulasjon. Alle har en kropp og den har en betydning for alt du gjør og alt du ser ut som. Og som vi vet er utseendet ganske essensielt i en datingsituasjon. Gudamei så naive dere er noen ganger. 4
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #13 Skrevet 11. oktober 2021 Ser mange tenker jeg er en mann, men det er jeg ikke. TS Anonymkode: 3f72e...7d5 3
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #14 Skrevet 11. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ser mange tenker jeg er en mann, men det er jeg ikke. TS Anonymkode: 3f72e...7d5 Om du ikke vil ha en tjukkas, så ikke date en. Anonymkode: 64899...a01 5
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #15 Skrevet 17. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 11.10.2021 den 14.14): Jeg matcher med ei dame på Tinder. God kjemi og bra chat. Etter noen dager sender hun meg en mld hvor hun bare føler for å være ærlig med meg, og hun forteller at hun er ganske mye større enn meg. Jeg har jo sett bilder av henne så ble litt overrasket. Jeg er selv veltrent og opptatt av å holde meg i form. Bør jeg møte henne IRL eller bare kutte kontakten med en gang? Kjenner at jeg har vært litt knapp i kontakten etter hun fortalte det. Anonymkode: 3f72e...7d5 Dersom kjemi og personlighet matcher bra, og du liker det du så på bildene (fint ansikt?), er jo vekt noe man kan gjøre noe med.... "Smitt" over din livsstil. Anonymkode: 7cfd4...e22
Gjest Tohjørning Skrevet 17. oktober 2021 #16 Skrevet 17. oktober 2021 Det er en dårlig ide å starte noe med noen du allerede nå vet at du ikke vil ha. Den eneste grunnen til at folk starter en relasjon med å forsøke å se forbi ett eller annet er at de mangler bedre, mer tilfredsstillende alternativer. Fokuser heller på å bli mer attraktiv selv, så får du mer å velge i.
Antiviruset Skrevet 17. oktober 2021 #17 Skrevet 17. oktober 2021 moderat overvektighet går helt greit, men mye overvektighet handler veldig mye om livsstil. Ta vare på seg selv, gå turer, trene litt er jo en interesse man har, og det kommer garantert til å krasje om man ikke har litt til felles på dette området. Satse på å "endre" på henne er bare stygt. Så gå videre og finn noen som passer bedre.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #18 Skrevet 17. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 11.10.2021 den 14.23): La henne finne noen andre, som faktisk ikke er så kroppsfokusert og dømmende fordi hun veier mer enn deg. Gjør henne en tjeneste og gå. Anonymkode: 9346d...9d9 Er man kroppsfokusert bare fordi man ikke ønsker å være sammen med en person som driter i sin egen helse? Anonymkode: 0f0f3...77e
Christina82 Skrevet 18. oktober 2021 #19 Skrevet 18. oktober 2021 Tråden er ryddet for avsporing. Moonshine, mod
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #20 Skrevet 18. oktober 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Er man kroppsfokusert bare fordi man ikke ønsker å være sammen med en person som driter i sin egen helse? Anonymkode: 0f0f3...77e Du er i alle fall ekstremt dum og det motsatte av reflektert hvis du tror at overvektige driter i sin egen helse. Anonymkode: c49fb...bef 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå