Fireflies Skrevet 11. oktober 2021 #1 Skrevet 11. oktober 2021 Hvilke apper vil dere anbefale for søvn og trening på Apple Watch og hvorfor? Finnes det noen andre apper dere ville anbefalt?
K@tt Skrevet 11. oktober 2021 #2 Skrevet 11. oktober 2021 Jeg bruker autosleep, men jeg synes egentlig den er en smule avansert og jeg orker ikke sette meg ordentlig inn i den så den blir ikke så mye brukt. Apples egen helse-app er grei nok for søvn. Til trening har jeg lastet ned PAI, men det er vel ikke egentlig en treningsapp. 😅
Fireflies Skrevet 11. oktober 2021 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2021 K@tt skrev (12 minutter siden): Jeg bruker autosleep, men jeg synes egentlig den er en smule avansert og jeg orker ikke sette meg ordentlig inn i den så den blir ikke så mye brukt. Apples egen helse-app er grei nok for søvn. Til trening har jeg lastet ned PAI, men det er vel ikke egentlig en treningsapp. 😅 Jeg har brukt den tidliger selv, men den fungerer ikke like godt enda. Synes heller ikke søvn-appen til Apple er så god. Vil ha noe som ligner Fitbit sitt søvnsystem, men vil heller ikke betalt for 40 apper før jeg finner den jeg liker Hva slags app er PAI?
K@tt Skrevet 11. oktober 2021 #4 Skrevet 11. oktober 2021 Fireflies skrev (Akkurat nå): Jeg har brukt den tidliger selv, men den fungerer ikke like godt enda. Synes heller ikke søvn-appen til Apple er så god. Vil ha noe som ligner Fitbit sitt søvnsystem, men vil heller ikke betalt for 40 apper før jeg finner den jeg liker Hva slags app er PAI? Jeg gikk fra Fitbit til apple Watch, og savner også Fitbit sin app. Både på søvn og automatisk registrering av trening/den har flere treningsformen enn apple Watch. Klarer ikke helt å forklare PAI, så linker i stedet
Fireflies Skrevet 11. oktober 2021 Forfatter #5 Skrevet 11. oktober 2021 K@tt skrev (1 time siden): Jeg gikk fra Fitbit til apple Watch, og savner også Fitbit sin app. Både på søvn og automatisk registrering av trening/den har flere treningsformen enn apple Watch. Klarer ikke helt å forklare PAI, så linker i stedet Skulle ønske Fitbit og Apple hadde samarbeidet her, men innser det er og forblir en drøm. Takk!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå