AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #1 Skrevet 11. oktober 2021 Ble forkjølt for 3 uker siden, og denne varte da i 2-3 dager. Hadde litt feber, helt nedsyltet i hals og neste, slapp - standard greier. Nå føler jeg at hele byen har vært syk i denne tiden, for noe her gått rundt. Uansett, ble testet for COVID, og alt var negativt. Siden da har jeg følt meg i grei form, men har måtte nyse veldig mye. Forrige Fredag måtte jeg jobbe en del ute, i kaldt og ufyselig vær - i går kveld kjente jeg nok en forkjølelse, og sto opp 4 på morgenkvisten helt tett i nesa, sår i halsen, hodepine, ja - samme leksa som for 3 uker siden. Nå er jeg så og si aldri syk ellers - må være 10 år siden jeg hadde influensa sist, og det kan gå 1-2 år i mellom hver gang jeg har forkjølelse. Hvordan går det an på bli forkjølt så fort på nytt? Noen andre her som har opplevd dette? Anonymkode: 31d1c...eaf
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #2 Skrevet 11. oktober 2021 Jepp. Forkjølet for andre gang på 6 uker. Har rukket en runde med magesjau i løpet av de ukene også. Har et barn som nettopp har begynt i bhg som drar med seg mye sykdom hjem. Anonymkode: 349cb...1a5
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #3 Skrevet 11. oktober 2021 Samma her! Avslutta runde 2 med en lungebetennelse også 😂 Anonymkode: 30dbd...8f4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå