AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #1 Skrevet 11. oktober 2021 Er det noen som har prøvd det? Hvordan fungerte det? Er du fornøyd? Taushetsplikt? Anonymkode: ae1f5...8f8
Trolltunga Skrevet 11. oktober 2021 #2 Skrevet 11. oktober 2021 Kom nettopp fra min psykomotoriske fysio, og han er helt strålende. Får utrolig mye hjelp med å få kontakt mellom kropp og hode. Mye prating om følelser og sammenhengen med at følelser setter seg i kroppen. Hos meg er det traumer, så vi jobber mye med at berøring/massasje kan være behagelig uten at jeg skal kjenne på skyldfølelse eller skam. Taushetsplikt har han, og refusjonsordning. 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #3 Skrevet 11. oktober 2021 Helt fantastisk. Jeg begynte hos «min» etter alvorlig sykdom sa jeg slet med døssangst. Nå går jeg forebyggende, sier det samme som hun over. Jeg går også på Yin Yoga og anbefaler det og. Anonymkode: 60c05...a0d
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #4 Skrevet 11. oktober 2021 Hadde ikke noen god erfaring med det, hun var god å snakke med men merket ikke noen forskjell på noe. Men gikk ikke så lenge, det var veldig dyrt Anonymkode: 7eb80...6f6 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #5 Skrevet 11. oktober 2021 Jeg har tenkt å prøve det etterhvert, da for muskelavspenning ifbm langvarig svimmelhet. Målet mitt er å lære teknikker for avslapning i egentlig hele kroppen. Anonymkode: e36b3...06f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå