AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #1 Skrevet 11. oktober 2021 Hallo Da jeg fødte, revnet jeg ikke noe særlig, grad 1. Gikk og gjorde nr to ca 3 dager senere. Det var litt ekkelt og føltes ut som noe var i veien. Det gikk over, men hvis jeg har hatt hard avføring i etterkant, har det føltes som noe smårevner rett innenfor utgangen av anus. I går hadde jeg en avføring som føltes kjempestor og gav meg flashback til fødselen. Det kom ingen blod. Jeg føler det fortsatt er vondt der bak. Blanding av revnevondt og en sånn "blåmerke" vondt. Jeg har ekstrem angst for at noen skal se eller berøre der bak, tør det ikke selv engang, så jeg veit ikke hva jeg skal gjøre. Hva kan jeg gjøre? Er det noen som vet hva dette skyldes og om det går iver av seg selv? Det er 7 mnd siden fødsel Anonymkode: ad116...f31
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #2 Skrevet 11. oktober 2021 Det første du må gjøre er å ta et håndholdt speil og se selv. Anonymkode: b4056...bd7 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #3 Skrevet 11. oktober 2021 Se med speil. Om du har et godt forhold til din mann/kone/whatever, spør om han/hun kan ta en titt Anonymkode: d3c85...5a5
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #4 Skrevet 11. oktober 2021 Hemoroider. Anonymkode: 183c1...3c5
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #5 Skrevet 11. oktober 2021 Gjetning her inne, du bør oppsøke lege. Anonymkode: d82b8...7ea
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #6 Skrevet 13. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 11.10.2021 den 10.42): Hallo Da jeg fødte, revnet jeg ikke noe særlig, grad 1. Gikk og gjorde nr to ca 3 dager senere. Det var litt ekkelt og føltes ut som noe var i veien. Det gikk over, men hvis jeg har hatt hard avføring i etterkant, har det føltes som noe smårevner rett innenfor utgangen av anus. I går hadde jeg en avføring som føltes kjempestor og gav meg flashback til fødselen. Det kom ingen blod. Jeg føler det fortsatt er vondt der bak. Blanding av revnevondt og en sånn "blåmerke" vondt. Jeg har ekstrem angst for at noen skal se eller berøre der bak, tør det ikke selv engang, så jeg veit ikke hva jeg skal gjøre. Hva kan jeg gjøre? Er det noen som vet hva dette skyldes og om det går iver av seg selv? Det er 7 mnd siden fødsel Anonymkode: ad116...f31 Gå til legen og spør om de kan sjekke om du har innvendig hemoride. Anonymkode: 325ee...54d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå