Gå til innhold

Tordivels bryllupsdagbok


tordivel

Anbefalte innlegg

Da er jeg også i gang med bryllupsdagbok og forberedelser. Bryllupet blir den 28.04.07.

Gleder meg og skal bruke lang tid på å kose meg med forberedelsene.

Så langt har jeg ikke fått gjort så mye.

Har bestemt kirke og prest og selskapslokale, men ingenting er bestillt enda da :)

Jeg har skrevet ned gjesteliste for meg, for å få oversikt over ca hvor mange vi blir, men typen er litt tregere så han har ikke kommet så langt..

Må vel mase litt på han tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:velkommen:

Gratulerer så mye med det kommende bryllupet og splitter ny bryllupsdagbok!

Kjempegøy å følge en som har samme bryllupsdato som meg! :danse:

Hvilke rammer har dere tenk å ha rundt dagen? :hoppe:;)

:klem:

Lúthien

Endret av Lúthien
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Markblomsten

Gratulerer med dagbok!

Er spent på å høre mer om forlovelse bryllup og alt som har med dette å gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er jeg tilbake for å skrive litt igjen.. Får ikke så mye tid til det som jeg vil. Men det har skjedd litt siden sist da. I går ringte forloveden min til kirken og bestilte. Vi fikk datoen vi ville ha. Så den 28.04.07 blir det bryllup! :)

Vi må ta nærmere kontakt med de for å avtale tidspunkt på dagen vi vil ha, men regner med at det blir i 14-tiden.

Noe annet som har skjedd da, er at somlekoppen min endek\lig har fått satt seg ned og skrevet gjesteliste over sin familie. Vi er nå tilsammen rundt 80, og jeg fortviler fordi vi enten må kutte ut noen av gjestene eller finne billigere alternativer for bryllupet. Jeg har alltid sett for meg akkurat hvordan jeg vil ha det, men men...

Jeg tror det skal gå greit dersom jeg prøver å gjøre mest mulig selv.

Får se lyst på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Så bra at datoen er satt. Alltid lettere å jobbe videre med noen når man har en dato.

Gjestelister er ikke lett. Vi slipper heldigvis trolig å kutte ned på den grunnet økonomi da vi har valgt såkalt billiger rammer rundt vårt bryllup. Men er nok mulig den kanskje kortes ned likevel. Vanskelig å vite nå hvordan man føler det når vi skal sende ut invitasjonene. Enda en stund til da... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med kirke! :klappe:

Hvor i landet er du fra? (trenger ikke å si nøyaktig sted om du ikke vil, men sånn ca?)

Vi hadde også en usannsynlig lang gjesteliste i begynnelsen, men jeg tror vi kommer til å kutte veldig ned på den uansett hvilke økonomiske rammer vi velger for dagen.

Det er koseligere og mer oversiktelig når det ikke blir for mange gjester, og jeg har ikke lyst til å ha mer enn 65 max. Forhåpentligvis litt færre også! :Nikke:

Dere har jo enda tid til å fundere på gjestelisten, så det kan jo hende dere kommer frem til det samme etterhvert. :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lúthien:

Du spurte hvor i landet jeg kommer fra.. Jeg er fra Asker. Kjæresten min er fra et lite sted i buskerud. Det er der vi skal gifte oss. I en veldig gammel kirke. Ikke langt fra kirken ligger hotellet jeg vil bruke til festen. Det ligger like ved fjorden og er veldig idyllisk.

Jeg har forresten fått en fantastisk nyhet

Foredrene mine kom med et forslag.. De vet at jeg veldig gjerne vil ha et gammeldags og tradisjonelt bryllup.. Og nå har de sagt at de vil betale alt!! Og at brudgommens foreldre skal stå for drikkevarene. Har ikke takket ja til det enda, men det er jo veldig fristende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Markblomsten

Grattis med tilbudet fra foreldre da!

Er jo veldig behagelig å få alt betalt da :)

(bare pass på at det blir DEREs bryllup, og ikke foreldrenes...)

Ha en super helg med masse hyggelige bryllupstanker :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh himmel! Det var ikke lite gitt! :overrasket:

Det hadde vel unektelig vært deilig å få alt betalt, men jeg er typen som skal klare det meste selv, så jeg hadde spyttet i de pengene vi hadde også. Men tenk å kunne bruke de oppsparte pengene på bryllupsreise og få resten betalt av foreldre da.. :hjerter:

Når du sier gammeldags og tradisjonelt bryllup, hva ser du for deg da?

Ha en fin helg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...