Gå til innhold

Fullvaksinert og vondt i halsen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er fullvaksinert. I dag våknet jeg med vondt i halsen, men er ikke slapp og kan godt jobbe. Skulle egentlig dratt til kontoret i dag, men velger å jobbe hjemmefra pga halsen. Er det egentlig nødvendig å være så forsiktig når man er fullvaksinert? Har hørt om noen få som har tatt vaksinene, men likevel fått korona.

Anonymkode: 601cf...a1c

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såklart bør man jo ta forhåndsregler selvom man er fullvaksinert. Som du skrev så blir noen smitta selvom de er fullvaksinerte. Noen kan sikkert likevel bli veldig dårlig selvom de har tatt vaksine, og noen får det mildere. 

Men man bør også ha i tankene at det er ikke alle som er vaksinerte heller. 😊

Anonymkode: de98f...6ad

Skrevet

I tillegg så er det ingen av oss andre som ønsker å bli forkjølet heller.. Hold deg hjemme, og ta en test. Så kan du komme tilbake på jobb når du er frisk. Det står ganske så tydelig på fhi.no sine sider. Fullvaksinert har ingen betydning. 

Anonymkode: 80dda...4f3

• Liker 2
Skrevet

Ta en test du. Og snakk med sjefen om du skal møte opp på jobb etter du har fått svar. Går en forkjølelse nå som sitter hardt å lenge i. Så ville ikke ha smittet kollegene med den. 

Anonymkode: 82444...edb

Skrevet

Gjør som oss andre - lat som om du ikke er forkjøla. Det er ikke farligere for risikogruppene i 2021 å dø av korona enn det var for dem å i 2019 dø av influensa. Bare ikke host på folk, så går det bra. 

Skal du sitte hjemme hver gang du blir litt snufs så blir du veldig alene i den gruppen. Jeg var ute og reiste (fly) i helga, og folk snufset, nøs og hostet seg gjennom flyplasser og fly helt uten dramatikk. Det var som 2019, med munnbind.

Anonymkode: 43883...3f7

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Gjør som oss andre - lat som om du ikke er forkjøla. Det er ikke farligere for risikogruppene i 2021 å dø av korona enn det var for dem å i 2019 dø av influensa. Bare ikke host på folk, så går det bra. 

Skal du sitte hjemme hver gang du blir litt snufs så blir du veldig alene i den gruppen. Jeg var ute og reiste (fly) i helga, og folk snufset, nøs og hostet seg gjennom flyplasser og fly helt uten dramatikk. Det var som 2019, med munnbind.

Anonymkode: 43883...3f7

Helt enig.

Nesten ingen har covid, selv om du tester positivt betyr det ikke at den stemmer.

Folk har helt panikk for noe som nesten ingen rammes av.

Anonymkode: a8648...e33

• Liker 3
Skrevet

Nytter ikke at alle er hjemne ved hvert eneste snufs!

Anonymkode: 59105...f77

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.10.2021 den 8.27):

Jeg er fullvaksinert. I dag våknet jeg med vondt i halsen, men er ikke slapp og kan godt jobbe. Skulle egentlig dratt til kontoret i dag, men velger å jobbe hjemmefra pga halsen. Er det egentlig nødvendig å være så forsiktig når man er fullvaksinert? Har hørt om noen få som har tatt vaksinene, men likevel fått korona.

Anonymkode: 601cf...a1c

Vi fullvaksinerte kan også få korona ja. Så ville tatt en test.

Anonymkode: e1337...1e0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...