Gjest Chroma Skrevet 10. oktober 2021 #1 Skrevet 10. oktober 2021 Er det noe de trenger? Ble anbefalt det da jeg var innom dyrebutikken, så jeg kjøpte en flaske. Katten liker det, jeg blander det i våtfóret. Men er det egentlig nødvendig? (Hun spiser Pure Natural kitten fór)
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #2 Skrevet 10. oktober 2021 Nei.. Ekte mat inneholder alt de trenger av næring For ordens skyld, med ekte mat mener jeg mat kjøpt hos veterinær eller dyrebutikk. Anonymkode: 855ad...7eb
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #3 Skrevet 10. oktober 2021 Aldri hørt om Anonymkode: a629d...e99
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #4 Skrevet 10. oktober 2021 Det er ikke nødvendig, men det kan være sunt. På samme måte som det kan være sunt med tran for mennesker. Jeg gir fiskeolje for å hjelpe vonde ledd (katt med leddgikt). I tillegg har pelsen blitt veldig fin. Ellers får den mat fra veterinær, men det er ofte lite omega 3 i kattemat. Det er viktig å ikke gi mennesketran siden den er tilsatt vitaminer som er giftige for katter. Anonymkode: 97f8c...7e1 1
Gjest Chroma Skrevet 11. oktober 2021 #5 Skrevet 11. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 10.10.2021 den 22.06): Nei.. Ekte mat inneholder alt de trenger av næring For ordens skyld, med ekte mat mener jeg mat kjøpt hos veterinær eller dyrebutikk. Anonymkode: 855ad...7eb Hun får skikkelig mat, men de anbefalte allikevel denne tranen. 🤷♀️ AnonymBruker skrev (På 10.10.2021 den 22.20): Det er ikke nødvendig, men det kan være sunt. På samme måte som det kan være sunt med tran for mennesker. Jeg gir fiskeolje for å hjelpe vonde ledd (katt med leddgikt). I tillegg har pelsen blitt veldig fin. Ellers får den mat fra veterinær, men det er ofte lite omega 3 i kattemat. Det er viktig å ikke gi mennesketran siden den er tilsatt vitaminer som er giftige for katter. Anonymkode: 97f8c...7e1 Det er tran for katter. Eller lakseolje omega-3 for katt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå