Anonymt4444 Skrevet 10. oktober 2021 #1 Skrevet 10. oktober 2021 hei, jeg trenger hjelp! jeg er i behandling for anoreksi (jeg er nå kommet opp til en normal velt) men ABSOLUTT ALT av vekten har lagt seg på magen og i ansiktet. er det noen med erfaring som kan si om det kommer tik å jevne seg ut og evt hvor lang tid det tar? tusen hjertelig tskk på forhånd, har veldig angsy
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #2 Skrevet 10. oktober 2021 Nei det er sånn det blir som regel. Anoreksi ødelegger noe i kroppen. Anonymkode: 36841...1b5
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #3 Skrevet 10. oktober 2021 Er du sikker på at du har lagt på deg veldig uproporsjonalt? Kanskje det er hodet ditt som ikke helt er med på denne dramatiske forandringen forløpig? Når det er sagt: Hvordan vi legger på oss har nok med genene å gjøre heller enn at noe blir ødelagt av anoreksi, som det sies over her. Jeg la på meg helt jevnt og vanlig etter anoreksien min, og jeg ble kjent med flere under behandlingen som også la på seg på måter som var helt vanlige for dem. Anonymkode: 723df...b8f
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #4 Skrevet 10. oktober 2021 Dette er helt normalt, det jevner seg ut! Anonymkode: 890e0...1be
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå