AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #1 Del Skrevet 10. oktober 2021 Hei Hvem kan man evt søke støtte hos om oppstart av egen bedrift? Jeg holder på å starte for meg selv, men er fortsatt ansatt i et firma. Dette firmaet ønsker jeg meg ut av, og ser også at jeg MÅ ut for å greie å ha 100% fokus på egen bedrift. Men hva hvis det feiler? Eller det tar tid å få opp inntekten. Man får vel karens tid fra NAV hvis man selv har sagt opp fast jobb? Skulle gjerne visst at jeg hadde 3-5 måneder med støtte før jeg står på egne ben. Anonymkode: dc1b3...960 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #2 Del Skrevet 10. oktober 2021 Innovasjon Norge kaster rundt seg med penger. Enkelte kommuner bidrar også. Men det kommer an på hva du vil starte med. Anonymkode: 60c78...cc5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #3 Del Skrevet 10. oktober 2021 Lett å få investorer om det er et selskap folk mener har livets rett. Anonymkode: 0a751...3ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #4 Del Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Lett å få investorer om det er et selskap folk mener har livets rett. Anonymkode: 0a751...3ca Men hvem kontakter man da? Er usikker på hva det en gang betyr... Anonymkode: dc1b3...960 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #5 Del Skrevet 10. oktober 2021 Nei, glem å få investorer, det er ikke lett. Hvis du ikke trenger spesielt mye kapital så er arbeidsledighetstrygd under etablering veien å gå. Men som du selv er inne på så er det en karensperiode når man sier opp selv, tror det er 12 uker. Anonymkode: 989d1...b24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå