Gjest gjest Skrevet 2. oktober 2005 #1 Skrevet 2. oktober 2005 skal til fame fotografene, på en hverdag midt på formiddagen.. lurer på hvordan parkeringen er her.. lukeparkering, stor parkeringsplass, eller ikke parkering i det hele tatt??? kjenner du til det...? greit å vite før jeg drar med meg alt også viser det seg å være vanskelig å parkere.
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2005 #2 Skrevet 2. oktober 2005 Ja, det er vanskelig å parkere der. Du får finne deg noe i nærheten. Oslo har parkeringsproblemer, det samme har alle de andre norske "byene".
Gjest Gjesta Skrevet 2. oktober 2005 #3 Skrevet 2. oktober 2005 Jeg har vært der noen ganger og har ikke hatt problemer med parkeringen noen av gangene. Men ta med deg småmynter
Gjest Gjesta Skrevet 2. oktober 2005 #4 Skrevet 2. oktober 2005 -man parkerer i selve Gabelsgate, nedover der liksom. Fame ligger på hjørnet.
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2005 #5 Skrevet 2. oktober 2005 Noen som vet om det pleier å være lang kø på Rema 1000 mandager i Industrigaten? Jeg skal handle der i morgen ettermiddag. Enkelte ting må bare erfares.
Gjest Gjesta Skrevet 2. oktober 2005 #6 Skrevet 2. oktober 2005 Noen som vet om det pleier å være lang kø på Rema 1000 mandager i Industrigaten? Jeg skal handle der i morgen ettermiddag. Enkelte ting må bare erfares. ← Syns du det var et dumt spørsmål siden du er så spydig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå