missLynch Skrevet 27. mai #261 Del Skrevet 27. mai Du var fin. Som i «Mai- du var fin», «påska du var fin». Veldig forslitt uttrykk som får meg til å skjemmes på vegne når jeg ser det i sosiale medier. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 27. mai #262 Del Skrevet 27. mai missLynch skrev (12 minutter siden): Du var fin. Som i «Mai- du var fin», «påska du var fin». Veldig forslitt uttrykk som får meg til å skjemmes på vegne når jeg ser det i sosiale medier. Ugh. Litt i samme gate som å skrive "baby!" etter et stedsnavn når man er der. "Bergen, baby!", "London, baby!" "Fetsund, baby!" 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyCupOfTea Skrevet 27. mai #263 Del Skrevet 27. mai Gjest Mordina skrev (På 13.8.2023 den 3.55): "sette krisestab" "gått ut av tiden" "ikke min kopp te" 🫣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai #264 Del Skrevet 31. mai katties skrev (På 26.5.2024 den 21.07): ...eller så finner de ikke et passende uttrykk på norsk. Som "kidsa"? Eller "matchen"? Anonymkode: d0f10...b17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 31. mai #265 Del Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Som "kidsa"? Eller "matchen"? Anonymkode: d0f10...b17 Kidsa, nei. Matchen, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai #266 Del Skrevet 31. mai Ish.... Anonymkode: fb91a...491 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai #267 Del Skrevet 31. mai Skylling, sjøtt, sjimpanser, sjøkken osv…. Anonymkode: b7793...68c 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaiturid Skrevet 31. mai #268 Del Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ish.... Anonymkode: fb91a...491 ENIG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni #269 Del Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (12 timer siden): Skylling, sjøtt, sjimpanser, sjøkken osv…. Anonymkode: b7793...68c Sjimpanser skrives/uttales slik.. Enig i resten! Anonymkode: d1a0f...8d8 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni #270 Del Skrevet 1. juni katties skrev (21 timer siden): Kidsa, nei. Matchen, ja. "Matchen" og "fansen" 🙄 Flaut! Anonymkode: d0f10...b17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 2. juni #271 Del Skrevet 2. juni «Livets skole», gjerne oppgitt som utdanningsbakgrunn. Fin måte å si at du ikke orket, evnet eller hadde hode til å ta høyere utdanning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaiturid Skrevet 2. juni #272 Del Skrevet 2. juni Alt skjer av en grunn! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 9. juni #273 Del Skrevet 9. juni ElectricScum skrev (På 27.5.2024 den 10.08): Ugh. Litt i samme gate som å skrive "baby!" etter et stedsnavn når man er der. "Bergen, baby!", "London, baby!" "Fetsund, baby!" Fetsund baby😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 9. juni #274 Del Skrevet 9. juni missLynch skrev (På 2.6.2024 den 9.57): «Livets skole», gjerne oppgitt som utdanningsbakgrunn. Fin måte å si at du ikke orket, evnet eller hadde hode til å ta høyere utdanning. Jeg har eksamen fra livets harde skole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 9. juni #275 Del Skrevet 9. juni Nedfallsfrukt er det verste ordet jeg vet om. Ofte brukt av fotballkommentatorer. Bare så vidt jeg orket å skrive det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #276 Del Skrevet 9. juni Kvinnelist! Anonymkode: c75df...231 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #277 Del Skrevet 9. juni Folk som skryter av at de brukte kort tid på skolearbeid og lignende. Så nylig en som skrev på Linkedin at han kun brukte 10 dager på å skrive masteroppgaven. Første jeg tenkte var at den masteroppgaven lærte han ingenting av å skrive og det må ha vært lave krav på det studiet. Anonymkode: c77b4...f99 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #278 Del Skrevet 9. juni AI-ekspert som brukes av alle arbeidstakere som har brukt ChatGPT eller lignende. Blir som på 90-tallet hvor folk beskrev seg som dataeksperter fordi de kunne skrive dokument i Word og klare å komme seg på internett. Hvis ferdighetene dine er noe som tar 2 minutter å lære så blir det helt tullete å omtale deg som ekspert. Anonymkode: c77b4...f99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #279 Del Skrevet 9. juni Butikker som reklamerer med "SALE" når det er salg! Får lyst til å rive meg i håret..🤬 Anonymkode: d1a0f...8d8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni #280 Del Skrevet 14. juni "Dette" "Fina", "vakra" "On fleek" Anonymkode: fdfd2...650 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå