Gå til innhold

By til bygd -tråden


GulleGull

Anbefalte innlegg

Kan noen se over denne? Siste timene vært mye spekulasjoner og ryktespredning uten dokumentasjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 10/16/2021 at 10:07 AM, Flettfrid said:

Hvorfor er den permanent stengt? 

Her var det ikke mye svar å få 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytilbygd har valgt å gjøre sine kanaler private og ikke dele personlig informasjon lenger. 

Sol, admin.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Munti skrev (1 time siden):

Her var det ikke mye svar å få 🤷‍♀️

Hei,

Jeg har skrevet svaret mitt (på lørdag), men tydeligvis glemt å trykke på Send inn svar-knappen, så det lå fortsatt her i boksen. Har postet det nå som jeg fikk påminnelse fra deg.

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sol Rampelyset skrev (9 minutter siden):

Bytilbygd har valgt å gjøre sine kanaler private og ikke dele personlig informasjon lenger. 

Sol, admin.

Hun har fortsatt offentlig snapkonto hun bruker daglig. Derfor er det feil å stenge den tråden. Eneste forskjell er at hun har satt instagramen sin privat så man må følge for å se. Men hun legger til alle så det vil fortsatt være som offentlig når så mangen har tilgang 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/19/2021 at 6:48 PM, Innlandet said:

Hun har fortsatt offentlig snapkonto hun bruker daglig. Derfor er det feil å stenge den tråden. Eneste forskjell er at hun har satt instagramen sin privat så man må følge for å se. Men hun legger til alle så det vil fortsatt være som offentlig når så mangen har tilgang 

Enig! Lurer på hva @Sol Rampelyset tenker om det. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

Det er opprettet en ny tråd, og den stenger vi ikke da vi ser at hun fortsetter å dele personlige ting og legger til alle. 

Sol, admin.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol Rampelyset skrev (2 timer siden):

Hei igjen.

Det er opprettet en ny tråd, og den stenger vi ikke da vi ser at hun fortsetter å dele personlige ting og legger til alle. 

Sol, admin.

Da kan vel den tråden kobles sammen med den andre som er stengt?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Munti skrev (2 timer siden):

Hvorfor forsvinner ByTilBygd-trådene? Hun fortsetter jo å dele personlige ting og legger til alle? @Sol Rampelyset

Ja, det er rart, for hun fortsetter jo som før

mammatil2gutter skrev (4 minutter siden):

Hva heter den nye tråden da? Finner ikke den jeg?? Hvorfor gjøre det så vanskelig?

Ja, nei, det er ikke godt å si, trådene blir bare slettet sånn helt uten videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,

Hvis en tråd fremstår som ekstra belastende for noen i en sårbar situasjon, kan det være nødvendig å ikke tillate tråder om vedkommende. Særlig dersom det ikke er snakk om en svært offentlig person.

Denne tråden er ryddet for avsporing.

Sol, admin.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ble det av by til bygd tråden?  Ble den slettet ? Veldig merkelig opplegg. Hvorfor får hun særbehandling? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, tråder om By til Bygd blir slettet. Viser til mitt svar over her for begrunnelse.

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporinger og stenges da debatt om bytilbygd ikke hører hjemme på Ris og Ros Rampelyset. 
 

Sol, admin. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...