AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #1 Del Skrevet 10. oktober 2021 Jeg har alltid vært fascinert av folk som samler på ting. Servietter/frimerker/glansbilder/mansjettknapper/figurer av dyr ol. Samler du på noe? Hva samler du på? Og hva fikk deg til å begynne samle på akkurat dette? Anonymkode: 99951...6f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #2 Del Skrevet 12. oktober 2021 Lundby dukkehus ☺️ Anonymkode: 8270f...75f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elder Millennial Skrevet 13. oktober 2021 #3 Del Skrevet 13. oktober 2021 Jeg har en samling av andres samlinger🤷♀️ Teller det? Postkort, gamle bilder, frimerker, glansbilder, sølv og mynter😅 Jeg samler på bøker da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #4 Del Skrevet 13. oktober 2021 Samler ikke på noe spesielt egentlig, men samler alt mulig smått som ligger og slenger, for å gjøre noe kreativt med det. Liker å lage ting av "søppel" rett og slett. Altså, det kan være biter av farget glass, det kan være plastikkbiter i forskjellige farer, en bit av en elastisk stropp, biter av metall, skruer, muttere, en bit takpapp, strå, greiner, kongler, stoffbiter, garn, ull osv. osv. Nesten samme hva det er så lenge jeg gidder å ta det med meg/plukke det opp og jeg ser at det kan brukes. Jeg samler, deler de opp i hauger, og ser senere hva jeg kan få ut av det. Bruker gjerne en bit tre eller finer som plate/lerret og lim, maling eller spraymaling for å forvandle det til "kunst". Tegner og maler ellers aktivt, så å lage ting av oppsamlede greier er på en måte en sidegrein som jeg driver med når jeg er lei av alt annet jeg driver med. Jeg samler også stein, spesielt flate runde, og trebiter og annet (igjen f.eks takpapp, et gammel inntørket malingslokk, alt som er "føatt", for å male bilder på dem. Kjøpte meg marmor-maling i går (fant på tilbud til 79,- akkurat nå på Coop extra) og skal leke meg litt med det fremover tenkte jeg. Anonymkode: 82609...28c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest venom31 Skrevet 13. oktober 2021 #5 Del Skrevet 13. oktober 2021 Jeg samler på katter. Om de er av glass eller noe annet er ikke så nøye på. Og jeg samler på horror relaterte ting. Halloween greier og slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå