Frøkenfreken95 Skrevet 9. oktober 2021 #1 Skrevet 9. oktober 2021 Mensen er forsinket etter noen uker med halsbetennelse. Er det normalt? Noen erfaringer?
Lorieen Skrevet 9. oktober 2021 #2 Skrevet 9. oktober 2021 Har du tatt coronavaksinen? Mange kvinner rapporterer om endret blødningsmønster etter vaksinen.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #3 Skrevet 9. oktober 2021 Har du tatt koronavaksinen i det siste? Og ja, sykdom kan fint påvirke syklusen! Anonymkode: d3021...863
Frøkenfreken95 Skrevet 9. oktober 2021 Forfatter #4 Skrevet 9. oktober 2021 Lorieen skrev (2 minutter siden): Har du tatt coronavaksinen? Mange kvinner rapporterer om endret blødningsmønster etter vaksinen. Ikke tatt vaksinen nei... Så dette er litt merkelig
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #5 Skrevet 9. oktober 2021 Frøkenfreken95 skrev (Akkurat nå): Ikke tatt vaksinen nei... Så dette er litt merkelig Har du gått på noe penicillin! Og som jeg skrev i mitt forrige innlegg, syklusen kan fint bli påvirket av sykdom uten at det er noe gale! Har du forresten hatt sex? Kan du være i overgangsalderen? Om den ikke kommer snart hadde jeg tatt turen til legen, du kan testes for tidlig overgangsalder med hjelp av en blodprøve. Anonymkode: d3021...863
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #6 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har du gått på noe penicillin! Og som jeg skrev i mitt forrige innlegg, syklusen kan fint bli påvirket av sykdom uten at det er noe gale! Har du forresten hatt sex? Kan du være i overgangsalderen? Om den ikke kommer snart hadde jeg tatt turen til legen, du kan testes for tidlig overgangsalder med hjelp av en blodprøve. Anonymkode: d3021...863 Du skulle være et ? istedenfor et ! etter penicillin Anonymkode: d3021...863
Frøkenfreken95 Skrevet 9. oktober 2021 Forfatter #7 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du gått på noe penicillin! Og som jeg skrev i mitt forrige innlegg, syklusen kan fint bli påvirket av sykdom uten at det er noe gale! Har du forresten hatt sex? Kan du være i overgangsalderen? Om den ikke kommer snart hadde jeg tatt turen til legen, du kan testes for tidlig overgangsalder med hjelp av en blodprøve. Anonymkode: d3021...863 Fikk penicillin for noen dager siden. Ikke hatt sex, overgangsalder er vel litt tidlig, bare 26 år... Alltid hatt regelmessig mens før
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #8 Skrevet 9. oktober 2021 Frøkenfreken95 skrev (Akkurat nå): Fikk penicillin for noen dager siden. Ikke hatt sex, overgangsalder er vel litt tidlig, bare 26 år... Alltid hatt regelmessig mens før Men da kan du jo ta turen til legen slik at du slipper å tenke så mye på det😊 psyken kan også spille inn og gjøre at den blir forsinket! Anonymkode: d3021...863
Frøkenfreken95 Skrevet 9. oktober 2021 Forfatter #9 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men da kan du jo ta turen til legen slik at du slipper å tenke så mye på det😊 psyken kan også spille inn og gjøre at den blir forsinket! Anonymkode: d3021...863 Ja sant det, håper det bare er noe helt ufarlig 😌
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå