Gå til innhold

Mensen og halsbetennelse

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mensen er forsinket etter noen uker med halsbetennelse. Er det normalt? Noen erfaringer? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du tatt coronavaksinen? Mange kvinner rapporterer om endret blødningsmønster etter vaksinen.

Skrevet

Har du tatt koronavaksinen i det siste? Og ja, sykdom kan fint påvirke syklusen!

Anonymkode: d3021...863

Skrevet
Lorieen skrev (2 minutter siden):

Har du tatt coronavaksinen? Mange kvinner rapporterer om endret blødningsmønster etter vaksinen.

Ikke tatt vaksinen nei... Så dette er litt merkelig 

Skrevet
Frøkenfreken95 skrev (Akkurat nå):

Ikke tatt vaksinen nei... Så dette er litt merkelig 

Har du gått på noe penicillin! Og som jeg skrev i mitt forrige innlegg, syklusen kan fint bli påvirket av sykdom uten at det er noe gale! Har du forresten hatt sex? Kan du være i overgangsalderen? Om den ikke kommer snart hadde jeg tatt turen til legen, du kan testes for tidlig overgangsalder med hjelp av en blodprøve.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har du gått på noe penicillin! Og som jeg skrev i mitt forrige innlegg, syklusen kan fint bli påvirket av sykdom uten at det er noe gale! Har du forresten hatt sex? Kan du være i overgangsalderen? Om den ikke kommer snart hadde jeg tatt turen til legen, du kan testes for tidlig overgangsalder med hjelp av en blodprøve.

Du skulle være et ? istedenfor et ! etter penicillin

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fikk penicillin for noen dager siden. Ikke hatt sex, overgangsalder er vel litt tidlig, bare 26 år... Alltid hatt regelmessig mens før

Skrevet
Frøkenfreken95 skrev (Akkurat nå):

Fikk penicillin for noen dager siden. Ikke hatt sex, overgangsalder er vel litt tidlig, bare 26 år... Alltid hatt regelmessig mens før

Men da kan du jo ta turen til legen slik at du slipper å tenke så mye på det😊 psyken kan også spille inn og gjøre at den blir forsinket!

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men da kan du jo ta turen til legen slik at du slipper å tenke så mye på det😊 psyken kan også spille inn og gjøre at den blir forsinket!

Ja sant det, håper det bare er noe helt ufarlig 😌

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...