AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #1 Del Skrevet 9. oktober 2021 Hei bare lurer på noe. Jeg har trodd at det er tennisalbue jeg har. Men i dag, og de siste par gangene, jeg har trent, så har jeg lagt merke til at hvis jeg utfordrer smerten litt, så forsvinner den. Dvs i enkelte øvelser. Noen dropper jeg. Men i pull-ups, så kjenner jeg litt ubehag på de første repetisjonene, men så forsvinner det. Nesten som om det hjelper å bli "god og varm". Kan det hende det er noe annet? Eller er dette i tråd med at det er tennisalbue (dvs overbelastning av sene på utsiden av armen/ albuen) Anonymkode: ddc03...6c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #2 Del Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei bare lurer på noe. Jeg har trodd at det er tennisalbue jeg har. Men i dag, og de siste par gangene, jeg har trent, så har jeg lagt merke til at hvis jeg utfordrer smerten litt, så forsvinner den. Dvs i enkelte øvelser. Noen dropper jeg. Men i pull-ups, så kjenner jeg litt ubehag på de første repetisjonene, men så forsvinner det. Nesten som om det hjelper å bli "god og varm". Kan det hende det er noe annet? Eller er dette i tråd med at det er tennisalbue (dvs overbelastning av sene på utsiden av armen/ albuen) Anonymkode: ddc03...6c1 Og som en tilleggskommentar. Hvordan skal jeg forholde meg? Hvis jeg føler det ikke blir noe verre av å gjøre pull-ups f.eks., er det greit å bare utfordre smerten litt , eller burde jeg egnetlig droppe øvelsen totalt? Anonymkode: ddc03...6c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå