AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #1 Skrevet 9. oktober 2021 Dette sitter langt inne, så setter pris på saklige svar og at alle holder seg for gode til stygge kommentarer. Jente på 22 år her som sliter med hvor asymmetriske brystene mine er. Føler det er synlig i bikini og usikkerheten ligger og lurer i bakhodet hele sommeren. Finner det ubehagelig å kle av meg foran andre, f.eks. i garderober eller ved sex. Er egentlig veldig for aksept av egen kropp, at ingen pupper er helt like osv. og at det naturlige burde løftes frem. Har med andre ord virkelig prøvd å godta kroppen min som den er, og noen dager tenker jeg selvfølgelig mindre på det enn andre, men helhetlig er dette noe som påvirker meg i livet. Aldri fått negative kommentarer, men når jeg selv har tatt det opp med f.eks. nære venninner, har de vært ærlige på at de ser forskjellen, så jeg vet at det er synlig for andre, og ikke bare meg selv. Som student har jeg ikke råd til et kosmetisk inngrep, men jeg har undersøkt og funnet ut at om man har en betydelig asymmetri kan man få operasjon dekket. Selvfølgelig skjønner jeg at dette må tas opp med lege for et klart svar, men jeg tenker at det kanskje er noen her inne som har gjennomgått det samme og kan gi en viss pekepinn på om det er håp eller om jeg rett og slett bare må fortsette å jobbe med meg selv for å akseptere kroppen min som den er. Legger ved link til nærbilde uten bh https://postimg.cc/XrfL3drP/40c93aa5 Anonymkode: 39d6a...d8a
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #2 Skrevet 9. oktober 2021 Asymmetriske bryster er mer vanlig enn symmetriske bryster. Brystene endres gjennom livet, så det kan hende at de blir mindre eller til og med mer asymmetriske gjennom livet. Prøv å ikke tenke så mye på utseende, og prøv heller å fokusere på at du er frisk. Anonymkode: 4e92a...8b1 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #3 Skrevet 9. oktober 2021 Jeg hadde det likt, det var ganske synlig. Forstår godt at det plager deg. Fant ut at det store brystet hadde et stort fibroadenom inni, så fikk det operert bort og nå er de likere. Ikke like, men ikke så synlig lenger. Jeg tenker at det skader ikke å undersøke muligheten for å få det dekket Du trenger ikke bestemme deg for å gjøre det for det. Anonymkode: 6e926...267
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #4 Skrevet 9. oktober 2021 Det er helt normalt! Jeg bruker bh med innlegg på det minste og så har jeg fjernet innlegget på det andre. Anonymkode: 538f6...7a8 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #5 Skrevet 9. oktober 2021 Jeg tviler sterkt på at du får operasjon for de brystene, det er nesten ikke forskjell. Jeg har mye større forskjell og kastet BH-en for mange år siden. Bare tull å bruke tid på, nyt de heller. Anonymkode: 1890e...fb1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå