AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #1 Skrevet 9. oktober 2021 Tror kanskje at jeg har fått et virus eller noe lignende. Hadde litt løs avføring og følte meg uggen midt på dagen i går. Var veldig sliten. Det at jeg var litt uggen er greit nok. Jeg har emetofobi og er ekstremt redd for å kaste opp. Var veldig redd og stressa i går, men sånn er det når jeg ikke føler meg helt tipp topp. På kvelden derimot så hadde jeg det helt jævelig. Har ikke blitt diagnosert med noen form for angst, men jeg tror jeg hadde et angstanfall. Jeg klarte ikke å trekke pusten, synet ble skurrete, veggene rundt meg beveget seg og jeg begynte å skjelve. Det gikk over og jeg klarte å sakte legge meg til ro og sovne etter litt over en time. Hva var det for noe? Nå i dag tidlig våknet jeg helt fin igjen. Ingen uggen følelse, ingen kvalme, ingenting. En time senere følte jeg meg «rar» på en måte. Jeg tenkte ikke noe mer over det og unngikk å spise frokost i tilfelle jeg skulle bli kvalm. Litt senere fikk jeg så ekstremt vondt i hodet, og smerten ga seg ikke. Jeg hadde et slags type press i panna, bak nesa og bak øynene. Det er den verste hodepinen jeg noen gang har opplevd. Den hodepinen kommet i etapper så langt. Første gangen så var den skikkelig intens og ga seg ikke før 30 minutter. Den andre gangen var den litt bedre og varte litt kortere. Nå så kjenner jeg at det begynner å bli verre igjen. Har tatt en Paracet og prøvd å få i meg noen biter av en brødskive, men det føles ut som om jeg skal få et nytt sånt anfall (sånn som jeg opplevde i går) når jeg spiser. Er det noen som har opplevd disse tingene? Hva burde jeg gjøre? Hvor dårlig må jeg bli før jeg eventuelt kontakter lege? Anonymkode: 6b53d...2c6
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #2 Skrevet 9. oktober 2021 Hva med en tur til legen...? Anonymkode: 66588...d54 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #3 Skrevet 9. oktober 2021 Har du tatt vaksinen? Ikke vaksinemotstander her, men begynner å komme frem utrolig mange mystiske sykdomsforløp hos vaksinerte. Anonymkode: e5f23...22e
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #4 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva burde jeg gjøre? Hvor dårlig må jeg bli før jeg eventuelt kontakter lege? Anonymkode: 6b53d...2c6 Prøv å legg deg. Er ikke så viktig om du sovner, bare du ligger og hviler sånn at kroppen får ordnet opp. Ligg gjerne og hør på en podcast, lydbok e.l., men ikke krim eller noe som stresser deg. Prøv å bare slappe godt av, så slipper forhåpentligvis hodepinen taket etterhvert. Du klarer deg uten mat en dag når du er syk, så ikke press i deg mat hvis du føler deg kvalm. Men få i deg vann. Anonymkode: 6badb...4df
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #5 Skrevet 9. oktober 2021 Har du testet deg for covid? Anonymkode: 0c516...ce6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå