AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #21 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Beklager skjøre sjeler. Jeg uttrykker hva jeg føler inni meg, ta det helt med ro. Ro ned nervene- beklager. Anonymkode: 65742...f73 Ro ned nervene? Det var rette rævva som feis. Tror du skal begynne å tenke deg om før du poster noe mer på nett. Anonymkode: 2b65e...d3e 4
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #22 Skrevet 9. oktober 2021 Nei ts ikke normalt, hadde du like og bli steinet? Om vedkommende ikke ønsker kattunger så får h*n sterilisere eller bruke prevensjon på Katten. Ellers så kan du legge kattungene ut på Finn.no du kan gi de bort Eller selge de, TIL noen som er glad I dyr og som ikke mishandler dyr med steining. Jeg skjønner godt at brukere reagerer. En Steiner Ikke dyr. Anonymkode: a4880...811 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #23 Skrevet 9. oktober 2021 Nå må dere faen meg gi dere. Om kattungen dør momentant så er det helt innafor. Man dreper jo både gris, ku, okse, kylling osv. Det er jo ikke noe annet å drepe en katt. Annet enn at vi ikke spiser den. Og når den er en kattunge er det vertfall noe annet. Hadde skjlnt at folk reagerte om det var snakk om en voksen katt. Anonymkode: 9ac0f...fbb 1
Hoppetaujenta Skrevet 9. oktober 2021 #24 Skrevet 9. oktober 2021 Meddelelse fra moderskipet: "Om fem minutter vil vi foreta en kontrollert restart av maskinene her og bivirkningen er dessverre at alle AB`er blir outet resten av uka. Vi beklager bryderiet det vil medføre for enkelte. Ha en god og høflig forumdag videre". 👽 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #26 Skrevet 9. oktober 2021 Det er helt feil og drepe de. Ta ansvar for egene handlinger er en så dum og ikke sterilliserer eller bruker prevensjon på Katten så er det stor sjangs for at det blir kattunger. Anonymkode: a4880...811
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #28 Skrevet 9. oktober 2021 Just now, CorvusCorax said: Oj, så gøy å provosere... Gjesp. 😴 Ja ts er bare Ute etter det. Anonymkode: a4880...811 2
Gjest laPistola Skrevet 9. oktober 2021 #29 Skrevet 9. oktober 2021 Denne helgen skal vi tydeligvis trolle om katter. Bare en uføre trolletråd så langt, men 10 om katter. Det er jo gøy da, når folk skal steine og koke hverandre en lørdag formiddag, dette må jo bli bra når vinflaskene åpnes utover kvelden.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #30 Skrevet 9. oktober 2021 Har hørt at bøndene her jeg bor legger alle kattungene i en sekk, og kjører over med traktoren. Anonymkode: f7a82...868
Troyamin Skrevet 9. oktober 2021 #31 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har hørt at bøndene her jeg bor legger alle kattungene i en sekk, og kjører over med traktoren. Anonymkode: f7a82...868 Og de bøndene som bor rundt meg, kastrerer kattene. På den måten slipper de å måtte avlive dyr unødig. For hos dem kommer nemlig dyrevelferd først. TROLL! 5
Chantielle Skrevet 9. oktober 2021 #32 Skrevet 9. oktober 2021 Tråden er ryddet for forherligelse av brudd på norsk lov,hatefullt innhold, trusler, brukerangrep, brukerdebatt, latterliggjøring, avsporinger,samt svar til dette. Chantielle mod.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #33 Skrevet 9. oktober 2021 Hr. Aktiv skrev (2 timer siden): Hvis jeg ser noen steine et dyr til døde så får du vondt. Hr. Aktiv skrev (2 timer siden): Start med deg selv og den steiningen. AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei ts ikke normalt, hadde du like og bli steinet? Om vedkommende ikke ønsker kattunger så får h*n sterilisere eller bruke prevensjon på Katten. Ellers så kan du legge kattungene ut på Finn.no du kan gi de bort Eller selge de, TIL noen som er glad I dyr og som ikke mishandler dyr med steining. Jeg skjønner godt at brukere reagerer. En Steiner Ikke dyr. Anonymkode: a4880...811 Å steine noen er å henrette dem ved å kaste stein på dem til de dør, en ganske grusom henrettelsesmåte. Det er heller ikke en lovlig måte å avlive kattunger på, uansett hvor små. Men det er ikke dette det dreier seg om når noen spør om det er lov å avlive kattunger med stein, får vi håpe. Å avlive en liten nok kattunge ved å gi den et velrettet slag i hodet med en stein kan høres grusomt og grotesk ut, men det er faktisk en rask og smertefri avlivingsmetode. Ellers hadde det ikke vært lov. På mange måter vil jeg tro det er mer skånsomt enn avliving hos veterinær, med alt et veterinærbesøk medfører av bilreise i bur eller eske, venterom med andre dyr, ukjente lyder og lukter etc. Hadde jeg klart å gjøre det selv? Ikke tale om. Men ser jeg på de som gjør det som grusomme dyrehatere? Absolutt ikke. Anonymkode: ecbe4...2ef 4
Hr. Aktiv Skrevet 9. oktober 2021 #34 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Å steine noen er å henrette dem ved å kaste stein på dem til de dør, en ganske grusom henrettelsesmåte. Det er heller ikke en lovlig måte å avlive kattunger på, uansett hvor små. Men det er ikke dette det dreier seg om når noen spør om det er lov å avlive kattunger med stein, får vi håpe. Å avlive en liten nok kattunge ved å gi den et velrettet slag i hodet med en stein kan høres grusomt og grotesk ut, men det er faktisk en rask og smertefri avlivingsmetode. Ellers hadde det ikke vært lov. På mange måter vil jeg tro det er mer skånsomt enn avliving hos veterinær, med alt et veterinærbesøk medfører av bilreise i bur eller eske, venterom med andre dyr, ukjente lyder og lukter etc. Hadde jeg klart å gjøre det selv? Ikke tale om. Men ser jeg på de som gjør det som grusomme dyrehatere? Absolutt ikke. Anonymkode: ecbe4...2ef Jeg trenger ikke å belæres hvilken definisjon osv steining har. Ei heller om det er en rask måte å avlive dyr på. Det jeg vet er at folk har generelt liten kunnskap om dyr og med å tro og ikke minst foreta en steining ikke være garantert at dyret faktisk er dødt.
Helene Skrevet 9. oktober 2021 #35 Skrevet 9. oktober 2021 Vet ikke hva du vil med spørsmålet. Jeg har måttet avlive katter. De ble gamle og syke. Tok de til dyrelegen. Vondt uansett. Jeg velger å sterilisere. Har nye katter. Kan ikke leve uten. De er og sterilisert, vaksinert og chippet.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #36 Skrevet 9. oktober 2021 Troyamin skrev (1 time siden): Og de bøndene som bor rundt meg, kastrerer kattene. På den måten slipper de å måtte avlive dyr unødig. For hos dem kommer nemlig dyrevelferd først. TROLL! Hvorfor er vedkommende troll? Kommer alle svar du ikke liker fra troll? Du kjenner ikke alle bonder i dette landet og kan derfor ikke si at AB er troll. Anonymkode: 8c234...35e
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #37 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har hørt at bøndene her jeg bor legger alle kattungene i en sekk, og kjører over med traktoren. Anonymkode: f7a82...868 Tror jeg enormt lite på. Bor en plass med mange bønder, alle kastrerer kattene. Får de gjerne ferdig kastrert via DB. Ts er også et troll. Anonymkode: 8f606...64c 2
Hannah80 Skrevet 9. oktober 2021 #38 Skrevet 9. oktober 2021 Vet om folk som avliver kaniner også, med et slag i bakhodet. Er jo en del folk som avler opp kaniner for slakt, til eget bruk. 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #39 Skrevet 9. oktober 2021 Hr. Aktiv skrev (20 minutter siden): Jeg trenger ikke å belæres hvilken definisjon osv steining har. Ei heller om det er en rask måte å avlive dyr på. Det jeg vet er at folk har generelt liten kunnskap om dyr og med å tro og ikke minst foreta en steining ikke være garantert at dyret faktisk er dødt. Og likevel insisterer du på å fortsette å bruke ordet feil. Okidok. 👍 Anonymkode: ecbe4...2ef
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #40 Skrevet 9. oktober 2021 Hannah80 skrev (6 minutter siden): Vet om folk som avliver kaniner også, med et slag i bakhodet. Er jo en del folk som avler opp kaniner for slakt, til eget bruk. Ja, det er vanlig avlivningsmetode for kjøttkanin, i tillegg til bolt for smådyr. Anonymkode: 2f9a0...822
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå