Gå til innhold

har hoppet i studie


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men etter 1,5 måned så har jeg ikke fått til å komme i studie modus. Hva bør jeg gjøre? 

Dette er nettstudie... 

Anonymkode: 86f41...c68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lag deg en timeplan. Tenk at du er student og skal leve studentdager. Vær strukturert og litt streng. Rutinene kommer etter hvert. 
 

Sett kl på 7. Stell deg som du skal dra til en fysisk skole. Kl 8.30 starter skolen. Da finne du fram faget på din timeplan. Jobb i 45 min. 10 min pause, så tilbake på skolebenken. Osv osv 

Anonymkode: 4b863...1e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Lag deg en timeplan. Tenk at du er student og skal leve studentdager. Vær strukturert og litt streng. Rutinene kommer etter hvert. 
 

Sett kl på 7. Stell deg som du skal dra til en fysisk skole. Kl 8.30 starter skolen. Da finne du fram faget på din timeplan. Jobb i 45 min. 10 min pause, så tilbake på skolebenken. Osv osv 

Anonymkode: 4b863...1e8

tusen takk. Det betydde mye for meg å få den tilbakemeldingen. 

I nåværende situasjon er jo også uten arbeid, og tenker en del på det også, at jeg skulle fått meg arbeid, som betyr jeg prøver å følge med på det også. 

Jeg henger egentlig 5-7 kapitler etter skjema, og jeg fikk først nå for to dager siden studieplanen. Som egentlig er ment som ett kveld og helge prioritering. 

Men jeg ser det du sier, det er kjempe viktig. 

Jeg føler "alt" det jeg "må" gjøre på internett tar over alt. 

Anonymkode: 86f41...c68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...