Gå til innhold

Har du synlig eller gjemt klitoris?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Inspirert av en annen tråd her😀. Hvor vanlig er det å ha synlig klitoris når man står oppe? Evt ligger nede, spriker med bena o.l. Eller rettere sagt er det vel huden eller hetta over klitoris som er synlig. Har du mye eller lite hud over klitoris?

Og videre, hvor stor er din klitoris? 

Ønsker ingen nedsettende kommentarer om kvinnekroppen, alle er i mine øyne nydelige og vi må være stoltere av oss selv. Bare moro med en uformell undersøkelse.

Anonymkode: 0335e...bd5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke synlig bortsett fra om jeg spriker med bena. Alt under der er i grunnen mer gjemt enn åpent. Det har "mannfolka mine" vært fornøyd med iallefall😉 Kvinne33

Anonymkode: 2b0a9...904

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har ikke synlig bortsett fra om jeg spriker med bena. Alt under der er i grunnen mer gjemt enn åpent. Det har "mannfolka mine" vært fornøyd med iallefall😉 Kvinne33

Ergo, desto mer følsom. 

Skrevet

Nei man ser bare det ytre her. 

Anonymkode: 58928...a93

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Nei man ser bare det ytre her. 

Anonymkode: 58928...a93

Alder?

Skrevet

Min er veldig liten, og gjemt.

Anonymkode: d9217...d71

• Liker 1
Skrevet

Ikke synlig.

Anonymkode: 4c494...128

Skrevet

Hetta er såvidt synlig på meg når jeg står oppe. 

Anonymkode: c7854...3f5

Skrevet

Synlig

Anonymkode: 6a1c6...1ff

Skrevet

Aldri sjekka. Ikke tenkt på det engang...

Anonymkode: a44d8...f3d

• Liker 2
Skrevet

Alt er "lukket" her

Skrevet

Herlighet så mange tråder om utseendet på underlivet. Hvem bryr seg?

• Liker 1
Skrevet
Gjenferdet skrev (1 minutt siden):

Damer gjør det. Damer sliter med hvordan de ser ut der nede. Noen damer tror ikke på at menn faktisk liker dem slik de er og tror mennene holder de for narr.

Det er en ganske stor andel damer som får redusert sitt følelsesliv pga. disse teite tankene. Desverre. 

Skrevet
4 minutter siden, Gjenferdet said:

Utseendet? Noen folk har problemet med å få orgasme pga klitoris problemer 👍

Anonymkode: e1d96...636

• Liker 1
Skrevet (endret)
Hr. Aktiv skrev (14 minutter siden):

Damer gjør det. Damer sliter med hvordan de ser ut der nede. Noen damer tror ikke på at menn faktisk liker dem slik de er og tror mennene holder de for narr.

Det er en ganske stor andel damer som får redusert sitt følelsesliv pga. disse teite tankene. Desverre. 

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Utseendet? Noen folk har problemet med å få orgasme pga klitoris problemer 👍

Anonymkode: e1d96...636

Bare de siste dagene har det vært flere diskusjoner hvor ts fisker etter informasjon om andres kjønnslepper, vulva og klitoris. Hvorfor er dette så interessant? Hvorfor deler folk detaljer om underlivet sitt på nett?

Endret av Gjenferdet
  • Liker 1
Skrevet
Gjenferdet skrev (27 minutter siden):

Bare de siste dagene har det vært flere diskusjoner hvor ts fisker etter informasjon om andres kjønnslepper, vulva og klitoris. Hvorfor er dette så interessant? Hvorfor deler folk detaljer om underlivet sitt på nett?

Er nok her de føler at de kan si det da.. kan forstå usikkerhet rundt det temaet 

Skrevet
Gjenferdet skrev (7 timer siden):

Ikke allle er like trygge som det du er på underlivet sitt. Mange damer sliter veldig og det er såpass ødeleggende for en evt. relasjon at jeg som mann vegrer meg med å inngå noen relasjon her. Derfor skriver de her under ab i håp om å finne noen like som de kan bygge en selvtilit på. 

Skrevet

Godt synlig, lett å finne for seksualpartner, kan suges på som et drops. 

Anonymkode: 32920...7b8

Skrevet

Trodde alle så like ut.

Anonymkode: 18331...b09

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...