AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #1 Skrevet 9. oktober 2021 Er det noen andre her som har merket endret appetitt på spironolakton? Jeg har helt endret matlyst og har mye dårligere appetitt. Det ble merkbart for meg etter et par-tre måneder på medisinen, så det er ikke sikkert det er relatert, men det er veldig uvant for meg, så jeg ser litt etter årsakssammenhenger her. Anonymkode: 682aa...677
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #2 Skrevet 9. oktober 2021 Har du sjekket listen over kjente bivirkninger på pakningsvedlegget? Anonymkode: 3f1c4...31d
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #3 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Har du sjekket listen over kjente bivirkninger på pakningsvedlegget? Anonymkode: 3f1c4...31d Takk, ja, det står litt om fordøyelsen som ikke helt dekker dette med appetitten: "magetarm-lidelser, kvalme, diaré, oppkast". Det er slett ikke sikkert det er relatert, men jeg er liksom vanligvis så matglad og har aldri hatt det som dette før. Anonymkode: 682aa...677
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå