Gå til innhold

Datet russisk kvinne i Oslo

Fremhevede innlegg

Skrevet

For en tid tilbake datet jeg russisk kvinne. Jeg ville ha kontakt med henne, men tydeligvis ville hun ikke fortsette datingen. Hvordan få vekk bli lei seg opplevelse der man ikke oppnådde kjærlighetsforhold?

Anonymkode: 80ba2...0b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Date andre istedet? 

Anonymkode: 2afc9...be3

• Liker 1
Skrevet

Ting tar tid. Du kan date andre eller prøve å fokusere på noe annet, jobb, for eksempel 

Anonymkode: dc444...bae

• Liker 1
Skrevet

Du skapte deg forventninger, og det ble en sorg over det som ikke ble noe av.  En helt vanlig følelse, som går over med tid, og avledning.  Hvordan var det relevant at det var en russer i Oslo?  

Anonymkode: e21e9...d50

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du skapte deg forventninger, og det ble en sorg over det som ikke ble noe av.  En helt vanlig følelse, som går over med tid, og avledning.  Hvordan var det relevant at det var en russer i Oslo?  

Anonymkode: e21e9...d50

jeg kom tilfeldig over på facebook, og hadde ett inntrykk det kunne være hyggelige å spørre om en date med. Det sa hun ja til. Ja, forventningene var veldig store. Mulig jeg ikke strakk til til å komme det nivået hun ville ha. Følte iallfall det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ting tar tid. Du kan date andre eller prøve å fokusere på noe annet, jobb, for eksempel 

Anonymkode: dc444...bae

Ja, har forstått det tar tid, samtidig som at jeg føler jeg må flytte der kvinner vil date mer. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Date andre istedet? 

Anonymkode: 2afc9...be3

ja, jeg har tenkt det. Tips hvor finne singel kvinne. Er det kun tinder?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...