AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #1 Skrevet 9. oktober 2021 For en tid tilbake datet jeg russisk kvinne. Jeg ville ha kontakt med henne, men tydeligvis ville hun ikke fortsette datingen. Hvordan få vekk bli lei seg opplevelse der man ikke oppnådde kjærlighetsforhold? Anonymkode: 80ba2...0b2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #2 Skrevet 9. oktober 2021 Date andre istedet? Anonymkode: 2afc9...be3 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #3 Skrevet 9. oktober 2021 Ting tar tid. Du kan date andre eller prøve å fokusere på noe annet, jobb, for eksempel Anonymkode: dc444...bae 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #4 Skrevet 9. oktober 2021 Du skapte deg forventninger, og det ble en sorg over det som ikke ble noe av. En helt vanlig følelse, som går over med tid, og avledning. Hvordan var det relevant at det var en russer i Oslo? Anonymkode: e21e9...d50 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #5 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du skapte deg forventninger, og det ble en sorg over det som ikke ble noe av. En helt vanlig følelse, som går over med tid, og avledning. Hvordan var det relevant at det var en russer i Oslo? Anonymkode: e21e9...d50 jeg kom tilfeldig over på facebook, og hadde ett inntrykk det kunne være hyggelige å spørre om en date med. Det sa hun ja til. Ja, forventningene var veldig store. Mulig jeg ikke strakk til til å komme det nivået hun ville ha. Følte iallfall det. Anonymkode: 80ba2...0b2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #6 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ting tar tid. Du kan date andre eller prøve å fokusere på noe annet, jobb, for eksempel Anonymkode: dc444...bae Ja, har forstått det tar tid, samtidig som at jeg føler jeg må flytte der kvinner vil date mer. Anonymkode: 80ba2...0b2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #7 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Date andre istedet? Anonymkode: 2afc9...be3 ja, jeg har tenkt det. Tips hvor finne singel kvinne. Er det kun tinder? Anonymkode: 80ba2...0b2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå