Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Å være singel. Samt ikke ha noen referanser til tilhørighet.

Noen med samme erfaring. Løsning for å se ett håp?

Anonymkode: ec30a...c43

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Referanser til tilhørighet? Du mener når du blir bedt om å oppgi nærmeste kontakt i tilfelle ulykke? Jeg pleier å oppgi sjefen:-) Det er jo relevant for jobben å få vite det hvis jeg ligger i koma ett eller annet sted og ikke kan komme på jobb, tenker jeg. 

Jeg bor i en større by utenfor Norge, hvor singletilværelsen ikke er noe nevneverdig problem. Det er liksom så mange av oss rundt omkring, og alltid massevis å ta seg til.

Men jeg kan forstå at det oppleves anderledes i Norge, i og med at samfunnet er innrettet etter idéen at familien er grunnsteinen til alt. 

Hva med om du fokuserer på frivillighetsarbeid hvis du har overskudd? Du treffer nye mennesker og får et nytt perspektiv på tilværelsen. 

Anonymkode: c8b20...11c

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Referanser til tilhørighet? Du mener når du blir bedt om å oppgi nærmeste kontakt i tilfelle ulykke? Jeg pleier å oppgi sjefen:-) Det er jo relevant for jobben å få vite det hvis jeg ligger i koma ett eller annet sted og ikke kan komme på jobb, tenker jeg. 

Jeg bor i en større by utenfor Norge, hvor singletilværelsen ikke er noe nevneverdig problem. Det er liksom så mange av oss rundt omkring, og alltid massevis å ta seg til.

Men jeg kan forstå at det oppleves anderledes i Norge, i og med at samfunnet er innrettet etter idéen at familien er grunnsteinen til alt. 

Hva med om du fokuserer på frivillighetsarbeid hvis du har overskudd? Du treffer nye mennesker og får et nytt perspektiv på tilværelsen. 

Anonymkode: c8b20...11c

ja, god ide ved å jobbe i frivillighetsarbeid. Jeg må bare finne ett sted å flytte til å få meg jobb. Jeg har flyttet forut uten å lykkes, så er veldig usikker hvor i Norge jeg kan passe inn. Føler jeg har fått for mye slag nå, og ønsker kun å treffe ei snart. 

Anonymkode: ec30a...c43

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...