Gå til innhold

Utslitt, gråter, hvorfor?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har en fin jobb med ryddige arbeidstider (dag) og kontor, fleksitid osv. Men nå har jeg virkelig gått på veggen og gråter hele tida. Forsåvidt har jeg hatt det slik før også, i andre jobber, uansett hvor godt jeg har trivdes så blir jeg liksom mer utmatta og tom enn andre og må til slutt bare sykemelde meg eller slutte fordi det normale livet funker ikke for meg ... Andre som kjenner seg igjen eller forstår hva greia kan være? Har tatt blodprøver og sjekka verdiene mine osv. 

Anonymkode: d9324...5df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror at for noen av oss så bare er livet og hverdagen utmattende. Får du hentet deg litt inn i helgene? Hsr du mulighet for hjemmekontor nien dager, hvis det kan hjelpe?

Anonymkode: e42cd...2fa

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tror at for noen av oss så bare er livet og hverdagen utmattende. Får du hentet deg litt inn i helgene? Hsr du mulighet for hjemmekontor nien dager, hvis det kan hjelpe?

Anonymkode: e42cd...2fa

Helt tydelig det... Nei, er småbarnsforelder og har ikke igjen overskudd til noe mer enn det jeg absolutt absolutt må nødt til å gjøre. 

Skrevet

Har du blitt utredet for årsaker da? 

Anonymkode: b8b9f...3d7

Skrevet

Nei, hvordan ber jeg om det? Aldri fått tilbud om det fra legen 

Skrevet

Har gått til psykolog men skjedde ikke noe mer av det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg har en fin jobb med ryddige arbeidstider (dag) og kontor, fleksitid osv. Men nå har jeg virkelig gått på veggen og gråter hele tida. Forsåvidt har jeg hatt det slik før også, i andre jobber, uansett hvor godt jeg har trivdes så blir jeg liksom mer utmatta og tom enn andre og må til slutt bare sykemelde meg eller slutte fordi det normale livet funker ikke for meg ... Andre som kjenner seg igjen eller forstår hva greia kan være? Har tatt blodprøver og sjekka verdiene mine osv. 

Vanskelig å si hva det kan være, men ville ha dratt tilbake til fastlegen i hvert fall. Jeg bestilte ny time etter at jeg hadde fått svar på blodprøvene mine, der ingenting var i veien. Forklarte legen hvor sliten jeg var, og hvor mye det egentlig påvirket hverdagen min. Også begynte vi å se på andre ting vi kunne sjekke for og teste ut.

Håper du føler deg bedre igjen snart❤️

Anonymkode: f7bbe...10a

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Vanskelig å si hva det kan være, men ville ha dratt tilbake til fastlegen i hvert fall. Jeg bestilte ny time etter at jeg hadde fått svar på blodprøvene mine, der ingenting var i veien. Forklarte legen hvor sliten jeg var, og hvor mye det egentlig påvirket hverdagen min. Også begynte vi å se på andre ting vi kunne sjekke for og teste ut.

Håper du føler deg bedre igjen snart❤️

Anonymkode: f7bbe...10a

Tusen takk, da skal jeg forsøke det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...