Gå til innhold

Fryser lett.

Fremhevede innlegg

Gjest TheCatLady
Skrevet

Jeg har egentlig alltid vært en person som fryser lett. Da jeg var yngre så var jeg alltid kald på både hender og føtter, men akkurat det er jeg ikke lenger. 

Jeg har sjekket alt mulig med blodprøver nylig og alt var normalt. Er ikke spesielt tynn heller så. Liker å ha det veldig varmt inne, men andre har reagert på at jeg har det så varmt. Om jeg bor med andre så sitter jeg gjerne med teppe på og det gjør jeg uansett. Merker det om sommeren også når solen går ned så må jeg ofte ta på genser, bukse og sokker mens de kanskje tar på en genser og synes det er ok. 

Så da lurer jeg på om det er noe jeg kan gjøre for å fryse mindre eller om det er noe jeg må leve med? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Intensiv trening (feks læring med høy puls) øker temperaturen min ut dagen. Kanskje noe du kan prøve?

Anonymkode: 6ebc2...4a0

Gjest TheCatLady
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Intensiv trening (feks læring med høy puls) øker temperaturen min ut dagen. Kanskje noe du kan prøve?

Anonymkode: 6ebc2...4a0

Ja, kan prøve å være mer i aktivitet. Mulig stillesitting gjør at en fryser mer. Jeg har nok vært litt lite aktiv så mulig det kan hjelpe. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...