AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #1 Skrevet 8. oktober 2021 Kjæresten min får cellegift og han er veldig redd for at jeg skal smitte han med noe. Jeg må sitte to meter unna i sofaen, kan ikke kysse og han tar meg kun bakfra når vi har sex. Vi sover også i hvert vårt rom nå fordi han er redd jeg skal puste for mye på han. Har andre det sånn? Anonymkode: edfca...34f
Illuminatum Skrevet 8. oktober 2021 #2 Skrevet 8. oktober 2021 Lurt å ta litt hensyn. Dersom han har lave blodverdier skal det ikke mye til for å bli syk og kanskje må utsette cellegift 1
Mezzosoprena Skrevet 8. oktober 2021 #3 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kjæresten min får cellegift og han er veldig redd for at jeg skal smitte han med noe. Jeg må sitte to meter unna i sofaen, kan ikke kysse og han tar meg kun bakfra når vi har sex. Vi sover også i hvert vårt rom nå fordi han er redd jeg skal puste for mye på han. Har andre det sånn? Anonymkode: edfca...34f Men sex skal han ha??? 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #4 Skrevet 8. oktober 2021 Teatrica skrev (15 minutter siden): Men sex skal han ha??? Han klarer det ikke daglig sånn som før han var frisk Ts Anonymkode: edfca...34f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå