Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gå på restaurant, kino og sånn alene på dagtid er fint, men på en bar på kveldstid tør jeg ikke.
Folk tror at du er på sjekker’n, «easy» osv. 

Anonymkode: 5ce7f...1c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Gå på restaurant, kino og sånn alene på dagtid er fint, men på en bar på kveldstid tør jeg ikke.
Folk tror at du er på sjekker’n, «easy» osv. 

Anonymkode: 5ce7f...1c4

Hvorfor tror du det?

Anonymkode: ecdc9...773

• Liker 1
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker said:

Nettopp.

Nordmenn er jo stort sett sosialt tilbakestående, må høre til en flokk. Så må flokken være med på alt som skal skje.

Etter 2år som student i Spania fikk jeg et nytt liv, der gikk man ut hver kveld. Uten å drikke noe særlig, eller i heletatt. Fikk SJOKK når jeg kom hjem til Norge igjen....sukk. Savner sosiale mennesker og sosial kultur. Her hjemme er det merkelig å se hvor dårlig nordmenn er til å omgås mennesker.

Norge: Noen må arrangere noe, organisere. Noen må bestemme over deg, at du SKAL være med. Utover dette sitter de bare hjemme.

Noen andre land; Går ut å møter mennesker på eget iniativ. Det går faktis. Kan føre en samtale uten det kleine med norske som spør om hva du jobber med som første spørsmål....et direkte avhør kommer etterpå 😅

Anonymkode: ecdc9...773

Mmmhm, kjenner meg igjen, satt alene på bar i USA flere ganger og det var helt normalt, så det savner jeg veldig. Ble kjent med mange på de byturene som jeg flere år etter har kontakt med. En pubtur ut alene endte alltid med at jeg ble med en gjeng videre på utested eller interessante samtaler med de andre som var ute alene

Anonymkode: d5b6d...2fa

Skrevet

Spent på hvordan det gikk ts, tenkte på deg når jeg dro ut alene i går 😃

Skrevet

Jeg var ute. Først på ett sted der man tydeligvis ikke går ut alene,men de har god cocktailer, så jeg drakk litt der og føle med ikke ensom, selv om jeg var alene. Så gikk jeg til en bar med dansegulv. Kom i snakk med noen og fikk tilbud om telefonennummeret til en fyr. Jeg takket pent nei. Gikk hjem alene,men det var en fin kveld. Har en  plan om hvor jeg går neste gang, kommer nok til å gå ut alene flere ganger, det er ikke skummelt. 

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, Tvist said:

Jeg var ute. Først på ett sted der man tydeligvis ikke går ut alene,men de har god cocktailer, så jeg drakk litt der og føle med ikke ensom, selv om jeg var alene. Så gikk jeg til en bar med dansegulv. Kom i snakk med noen og fikk tilbud om telefonennummeret til en fyr. Jeg takket pent nei. Gikk hjem alene,men det var en fin kveld. Har en  plan om hvor jeg går neste gang, kommer nok til å gå ut alene flere ganger, det er ikke skummelt. 

Godt å høre at det gikk bra 👍🏻

Jeg dro ut alene i går etter at ei Tinderdate avlyste i siste minutt. Følte meg helt jævlig og ensom, men var uansett godt å komme seg ut av døra.

Anonymkode: 6cfc4...e77

• Liker 1
Skrevet

Jeg går ut alene. Men det er viktig at man drikker litt alkohol for å bli litt løsere i snippen

Anonymkode: cf3b0...e15

• Liker 1
Skrevet

Bra det gikk bra, ts. Jeg gleder meg mer til å dra ut alene på nytt neste helg enn å dra ut med venninner på bursdagen min 🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...