Tvist Skrevet 8. oktober 2021 #1 Skrevet 8. oktober 2021 Jeg er singel etter å ha vært i et forhold i mange år, men nå føler jeg sakte men sikkert at jeg begynner å bli klar for å bli kjent med noen. Har ikke så mange venner her, så jeg vurderer å gå ut alene. Er dere flere som gjør det? Kommer dere i kontakt med noen? Jeg er ikke supersosial.
Squadron Skrevet 8. oktober 2021 #2 Skrevet 8. oktober 2021 For meg så er det å gå ut alene noe jeg liker dårlig... har ofte planer om å ut en tur men som deg så er heller ikke jeg super sosial å har lett for å forandre planer i siste liten .
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #3 Skrevet 8. oktober 2021 Jeg gjør det ofte. I det henseende å få med meg noen hjem. Anonymkode: 4b802...f8e 1
Nappetass1 Skrevet 8. oktober 2021 #4 Skrevet 8. oktober 2021 Noen av de morsomste kveldene mine ute har startet alene sittende i baren. Så mye lettere å bli kjent med nye folk uten vennegjengen i ryggen! Ikke sånn veldig utadvendt selv, men etter en øl eller tre går det av seg selv. Så ja, ut med seg!🥳 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #5 Skrevet 8. oktober 2021 Jeg går ofte ut alene. Det er aldri noe problem. Folk går jo ut for å snakke med nye mennesker og ha det gøy. Jeg går bare bort og spør folk som sitter ved et bord om jeg kan slå meg ned. Det går helt fint. Ingen spør hvorfor du er ute eller hvem du er sammen med. Så lenge du er i godt humør og oppfører deg bra så er de aller fleste bare glade for at folk tar kontakt. Jeg liker faktisk bedre å gå ut alene enn å gå ut med venner. Det er kjekt å bli kjent med nye mennesker, snakke med folk du aldri har møtt før. Jeg tenkte også tidligere at det er flaut å gå ut alene og at det er vanskelig å ta kontakt med fremmede. Jeg har innsett hvor hyggelig og trivelig de aller fleste er, og hvor lett det er å komme i kontakt med folk så lenge man er glad, morsom og imøtekommende. Jeg vil anbefale deg å gjøre det. Du vil lære mye om både deg selv og andre. Anonymkode: 92a50...5b9 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #6 Skrevet 8. oktober 2021 Ja, bare gjør det! Har gjort det selv før Anonymkode: 39f8b...365
Fluefisker1 Skrevet 8. oktober 2021 #7 Skrevet 8. oktober 2021 Bare å gå ut alene, ikke farlig. Jeg traff eksen da jeg gikk ut alene på bar. Vi kom i snakk og det bare funket for begge to.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #8 Skrevet 8. oktober 2021 Har reist ut alene en gang, og det ble faktisk en hyggelig kveld. Er ganske sosial av meg og hvertfall etter ett par glass vin 😊 Gøy å dra ut og møte nye mennesker. Anonymkode: d18c2...2d8
Starlene Skrevet 8. oktober 2021 #9 Skrevet 8. oktober 2021 Har gjort det noen ganger, men liker best å gå sammen med noen. Hvor i Norge bor du? 🙂
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #10 Skrevet 8. oktober 2021 Dusj og kom deg ut. Jeg fikk kjæreste og to barn på den måten. Han bar meg på dansegulvet, så ikke tok jeg initiativ heller. Ut med deg, det blir gøy Anonymkode: 00f06...e4a
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #11 Skrevet 8. oktober 2021 Har prøvd det noen ganger, men kommer aldri i snakk med noen. Ofte litt deppa på vei hjem. Spørs kanskje på hvor attraktiv du er. Anonymkode: 5ae1f...54e 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #12 Skrevet 8. oktober 2021 Vi venneløse er ikke gode nok for noen er min erfaring. Anonymkode: 5d2d7...91a
Sophie-Ann Skrevet 8. oktober 2021 #13 Skrevet 8. oktober 2021 Jeg går som oftest ut alene og det er de gøyeste kveldene, så kjør på! 🥳
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #14 Skrevet 8. oktober 2021 Ts, jeg vurderer det samme! Gjorde dette mye rett før korona brøt ut da venninner er i baby-stadiet og ingen ville bli med ut. Møtte mye kjekke menn og hadde det veldig gøy 😁 ble mye dating etterpå og påspanderte drinker samt flørting og en sjelden gang hvis jeg likte vedkommende, sex. Er jo relativt kort tid siden men likevel tør jeg nesten ikke lenger, vurderer i morgen! Anonymkode: d5b6d...2fa
Olaug Olsen Skrevet 8. oktober 2021 #15 Skrevet 8. oktober 2021 Tvist skrev (9 timer siden): Jeg er singel etter å ha vært i et forhold i mange år, men nå føler jeg sakte men sikkert at jeg begynner å bli klar for å bli kjent med noen. Har ikke så mange venner her, så jeg vurderer å gå ut alene. Er dere flere som gjør det? Kommer dere i kontakt med noen? Jeg er ikke supersosial. Gjorde dette en gang. Jeg fikk for mye mannfolk selskap. Gikk hjem igjen. For mange tilbud!
Tvist Skrevet 9. oktober 2021 Forfatter #16 Skrevet 9. oktober 2021 Tusen takk, damer. Skal ta meg en tur ut alene i kveld, satser på at det blir bra. 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #17 Skrevet 9. oktober 2021 Nordmenn er dårlige på å gjøre ting på egenhånd. Å gå ut i en flokk med nordmenn er vanskelig, da må man holde seg til flokken. I andre land er det "normalt" å omgås mennesker... Anonymkode: ecdc9...773 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #18 Skrevet 9. oktober 2021 43 minutter siden, AnonymBruker said: Nordmenn er dårlige på å gjøre ting på egenhånd. Å gå ut i en flokk med nordmenn er vanskelig, da må man holde seg til flokken. I andre land er det "normalt" å omgås mennesker... Anonymkode: ecdc9...773 Ja, skulle ønske det var mer normalt her og. Venninnene mine sier jeg er klinsprø når jeg drar ut alene. Men hva skal man gjøre når de aldri vil bli med 😅 Anonymkode: d5b6d...2fa 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #19 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, skulle ønske det var mer normalt her og. Venninnene mine sier jeg er klinsprø når jeg drar ut alene. Men hva skal man gjøre når de aldri vil bli med 😅 Anonymkode: d5b6d...2fa Nettopp. Nordmenn er jo stort sett sosialt tilbakestående, må høre til en flokk. Så må flokken være med på alt som skal skje. Etter 2år som student i Spania fikk jeg et nytt liv, der gikk man ut hver kveld. Uten å drikke noe særlig, eller i heletatt. Fikk SJOKK når jeg kom hjem til Norge igjen....sukk. Savner sosiale mennesker og sosial kultur. Her hjemme er det merkelig å se hvor dårlig nordmenn er til å omgås mennesker. Norge: Noen må arrangere noe, organisere. Noen må bestemme over deg, at du SKAL være med. Utover dette sitter de bare hjemme. Noen andre land; Går ut å møter mennesker på eget iniativ. Det går faktis. Kan føre en samtale uten det kleine med norske som spør om hva du jobber med som første spørsmål....et direkte avhør kommer etterpå 😅 Anonymkode: ecdc9...773 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #20 Skrevet 9. oktober 2021 Gjort det mange ganger, og aldri blitt sittende alene Anonymkode: d561a...ba7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå