AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #1 Skrevet 7. oktober 2021 Tenker på flysetene. Bestiller dere 2 seter? Eller lar dere være å fly? Anonymkode: cb5e5...e9c
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #2 Skrevet 7. oktober 2021 Lar vær å fly. Anonymkode: 65def...509 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #3 Skrevet 7. oktober 2021 Jeg flyr. Har aldri hatt behov for mer enn ett sete og tar ingenting av andres seter. Derimot har jeg vært borti mange menn som stjeler av mitt, uansett hva de veier. Anonymkode: 5abae...b6c 23
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #4 Skrevet 7. oktober 2021 Jeg har en BMI på over 35, men har aldri hatt problem med å få plass i flysetet uten å ta av andres sete. Så lenge man har ned armlenene og sitter innenfor de er det vel ikke et problem. Anonymkode: 54d6e...5bb 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #5 Skrevet 7. oktober 2021 Nei, har flyskrekk. Anonymkode: f0338...331 1
GammelKaktus Skrevet 7. oktober 2021 #6 Skrevet 7. oktober 2021 Har ikke hatt problemer med å få plass i setene jeg så det har holdt lenge med et sete. Vi satt 3 store kvinner på rad og det var ikke noe problem på forskjellige fly, gikk fint det. 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #7 Skrevet 7. oktober 2021 Det tyter ofte ut fett under og over armlenene, og i tillegg har jo overvektige store skuldre/ overarmer som kommer borti sidemannen Anonymkode: 65990...67b 4
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #8 Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Det tyter ofte ut fett under og over armlenene, og i tillegg har jo overvektige store skuldre/ overarmer som kommer borti sidemannen Anonymkode: 65990...67b Så du bestiller to seter? Anonymkode: 2cc22...192 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #9 Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg flyr. Har aldri hatt behov for mer enn ett sete og tar ingenting av andres seter. Derimot har jeg vært borti mange menn som stjeler av mitt, uansett hva de veier. Anonymkode: 5abae...b6c Ja, de skrever noe voldsomt. Anonymkode: 75319...3bc 9
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 7. oktober 2021 #10 Skrevet 7. oktober 2021 Jeg har vært ganske stor, men selv opplevd tynne sidepassasjerer som breier seg veldig ut og tar enormt mye plass. De sitter og skræver så lårene og knærne kommer over på min side, legger armene på armlenet så albuene deres dytter inn i meg. Og så er det visst meg som må skamme meg? Huh… Glad for at jeg er normalvektig, men noen opplevelser fra den tiden sitter litt i sjelen.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #11 Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg flyr. Har aldri hatt behov for mer enn ett sete og tar ingenting av andres seter. Derimot har jeg vært borti mange menn som stjeler av mitt, uansett hva de veier. Anonymkode: 5abae...b6c De liker ikke svette baller, må du skjønne. At sidepassasjerene nesten får beina pressa ut av setet på andre sida, bryr de seg ikke om. Håpløse menn... Jeg kan tilgi lange menn. De har jo ikke plass til beina, bokstavelig talt. Anonymkode: 37d66...2a7 12
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #12 Skrevet 8. oktober 2021 Flott dere kan fly, men jeg tenker på disse som åpenbart ikke får plass til hele seg i ett lite sete (ala billigfly). Bestiller dere 2 seter eller lar dere rett og slett være å fly? Anonymkode: cb5e5...e9c
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #13 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Flott dere kan fly, men jeg tenker på disse som åpenbart ikke får plass til hele seg i ett lite sete (ala billigfly). Bestiller dere 2 seter eller lar dere rett og slett være å fly? Anonymkode: cb5e5...e9c Nå er det jo så trangt i flyene uansett, så hvis man er virkelig stor, kan det jo hende at man ikke får plass andre veien, altså i forhold til setet foran. Midtgangen er heller ikke spesielt bred. Har aldri sett store mennesker på to seter på flyene, men har sittet ved siden av flere som bare har hatt et sete. Og ja, det førte til at jeg fikk mindre plass på mitt sete. Anonymkode: 954e8...bf7 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #14 Skrevet 8. oktober 2021 Min amerikanske kjæreste med en bmi på 53 flyr helt greit, uten veldig store problemer Ja, det er jo trangt, men det går... Anonymkode: 12ff1...4f8 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #15 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Min amerikanske kjæreste med en bmi på 53 flyr helt greit, uten veldig store problemer Ja, det er jo trangt, men det går... Anonymkode: 12ff1...4f8 Bmi på 53!? Anonymkode: ca7b6...887 7
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #16 Skrevet 8. oktober 2021 Burde man ikke tatt hensyn til sine medpassasjerer ( med mindre man kjenner de ved siden av og har avtalt el) og ikke tyte utt på andre sitt sete? Anonymkode: cb5e5...e9c 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #17 Skrevet 8. oktober 2021 Man får plass, men har armlenet oppe. Ofte er dem man deler seterad med uhøflige. Har sett dem si Å nei når de så hvem de skulle sitte ved siden. Noen ganger har flyvertinnene bedt meg vente til alle har satt seg, så spør de noen om de kan bytte sete, så setter de meg alene på en rad 😕 norwegian gjorde dette. Widerøe er bedre. Der får man god plass, både belte og den som sitter ved siden av hverandre får god plass Anonymkode: 013e5...204 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #18 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Nå er det jo så trangt i flyene uansett, så hvis man er virkelig stor, kan det jo hende at man ikke får plass andre veien, altså i forhold til setet foran. Midtgangen er heller ikke spesielt bred. Har aldri sett store mennesker på to seter på flyene, men har sittet ved siden av flere som bare har hatt et sete. Og ja, det førte til at jeg fikk mindre plass på mitt sete. Anonymkode: 954e8...bf7 Og da er det jo litt irriterende at vedkommende betaler for 1 sete mens du burde betalt for 1/2... Anonymkode: cb5e5...e9c 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #19 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Man får plass, men har armlenet oppe. Ofte er dem man deler seterad med uhøflige. Har sett dem si Å nei når de så hvem de skulle sitte ved siden. Noen ganger har flyvertinnene bedt meg vente til alle har satt seg, så spør de noen om de kan bytte sete, så setter de meg alene på en rad 😕 norwegian gjorde dette. Widerøe er bedre. Der får man god plass, både belte og den som sitter ved siden av hverandre får god plass Anonymkode: 013e5...204 Forstår du ikke at det er ubehagelig og irriterende for dine medpassasjerer å dele sitt sete med deg? Særlig på lange flystrekningenr. Anonymkode: cb5e5...e9c 12
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #20 Skrevet 8. oktober 2021 Gruer meg til å fly, mest fordi jeg sliter med å få lukket belte. Får plass i stolen og har barn som jeg sitter ved aiden av, så min overvekt «plager» ikke sidemannen, men det er veldig flaut og sjenerende at jeg ikke klarer å lukke beltet. Anonymkode: f35bc...0d1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå