Gjest Gjest_susanne_* Skrevet 1. oktober 2005 #1 Skrevet 1. oktober 2005 Dere har ikke opplevd å bli sjalu, eller at partneren bruker litt for mye tid på han andre mannen/dama. Hvor gamle var dere når dere hadde gruppesex, og hadde dere eventuelt vært sammen lenge før dere hadde det?
Gjest Gjest_Orakel_* Skrevet 2. oktober 2005 #2 Skrevet 2. oktober 2005 Hei. Jeg ser at ingen har svart deg, så jeg får vel trå til. Jeg vet ikke helt hva du tenker på med gruppesex, regner med at det er sex med tre eller fler involverte. Jeg har erfaring med trekant. Når jeg hadde trekant, var det som singel sammen med et par. Jeg var godt voksen, over 30, og paret hadde vært sammen i syv år. På forhånd hadde vi snakket mye om det, hvilke følelser som kunne oppstå, hvilke forventninger alle hadde osv. Så når det først skjedde var det en fin opplevelse for alle. Jeg tror ikke det var noe sjalusi fra noen av oss, og oppmerksomheten ble rettferdig fordelt. I etterkant snakket vi også om det som hadde skjedd, og kunne dermed fortsette vennskapet som før. Vi er fortsatt gode venner. Håper dette hjalp deg litt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå