Gå til innhold

Du som har tatt silicon

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har første konsultasjon på mandag. 

Jeg har mange svangerskap bak meg og er ferdig. Så nå vil jeg piffe meg opp igjen. 

Hva anbefaler dere, hvorfor tok du det du tok., rund eller dråpe. 

Hva er utseende messing forskjell på dråpeformet og rund om man legger under muskel? Prøvd å Google litt men finner ikke så mye bilder. 

Setter pris på alle svar

Endret av Densnille
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til med konsultasjon. Jeg tok silikon i 2014. Jeg valgte runde implantat. Jeg valgte runde implantat fordi legen anbefalte meg det.  Angrer ikke. Var ganske flatbrystet før operasjonen. Elsker puppene mine 😄 Hadde fått flere barn før operasjon, og har fått barn etterpå. Brystene er like fine. Jeg opererte meg på Fornebuklinikken :) 

Anonymkode: 93d57...62b

• Liker 2
Skrevet

Jeg la inn silikon etter stor vektnedgang. Hadde ingen pupper igjen, kun hengende hud. I dag er jeg fornøyd med puppene mine. Hadde nok ikke tatt silikon om det ikke var for vektnedgang, da jeg synes små pupper er veldig pent. Jeg har heller ikke veldig store pupper selv med silikon. 

Tok runde under muskelen da kirurgen anbefalte det. Anbefaler deg å snakke med kirurgen om det under konsultasjonen. Jeg hadde i utgangspunktet sett for meg dråpeformede da jeg har hørt at det skulle se mest naturlig ut. Min kirurg sa han helst ikke la inn dråpeformede da det var mange som var misfornøyde med de og beroliget meg om at de runde også ville se naturlige ut. Og det gjør de helt klart. Mulig man kan kjenne det er silikon, men så vidt jeg vet er det ingen som ser det. 

Tok mine på Wellness Kliniek i Belgia da jeg bodde utenlands når jeg tok de. Tok de også som 30 åring, og har ikke angret etterpå. 

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar. 

Jeg og tenkte dråpe men virker som de er gått mer og mer bort fra det. 

Leste ett sted at med dråpe ville du få en lang kløft med årene når tyngdekraften gjør sitt. 

Blir nok runde her og, virker som jeg heller mot det men må selfølgelig høre hva kirurgen sier

Skrevet
Inwe skrev (15 minutter siden):

Jeg la inn silikon etter stor vektnedgang. Hadde ingen pupper igjen, kun hengende hud. I dag er jeg fornøyd med puppene mine. Hadde nok ikke tatt silikon om det ikke var for vektnedgang, da jeg synes små pupper er veldig pent. Jeg har heller ikke veldig store pupper selv med silikon. 

Tok runde under muskelen da kirurgen anbefalte det. Anbefaler deg å snakke med kirurgen om det under konsultasjonen. Jeg hadde i utgangspunktet sett for meg dråpeformede da jeg har hørt at det skulle se mest naturlig ut. Min kirurg sa han helst ikke la inn dråpeformede da det var mange som var misfornøyde med de og beroliget meg om at de runde også ville se naturlige ut. Og det gjør de helt klart. Mulig man kan kjenne det er silikon, men så vidt jeg vet er det ingen som ser det. 

Tok mine på Wellness Kliniek i Belgia da jeg bodde utenlands når jeg tok de. Tok de også som 30 åring, og har ikke angret etterpå. 

Tok det lang tid fra konsultasjon til operasjon? 

Skrevet
Densnille skrev (På 7.10.2021 den 11.57):

Tok det lang tid fra konsultasjon til operasjon? 

Nei, da jeg bodde i Nederland og ikke Belgia tok jeg konsultasjon dagen før operasjon. Hadde hatt noe kontakt med kirurg over e-post der jeg sendte bilder av puppene mine før dette, så han visste om jeg trengte brystløft i tillegg til innlegg (noe jeg ikke trengte).

• 1 måned senere...
Skrevet

Nå har jeg gjort det. Vært hos 3 kirurger. Den ene var veldig useriøs. 

450 ville han legge inn, helst 500.

Droppet den fyren. 

Ble 280 over muskel, så de er ikke så stor da jeg ikke hadde noe fra før, men jeg er fornøyd. 

Er 2 uker ut i tilheling. Men det jeg nå lurer på, legen sier det gror så fint, men jeg ser stadig blod på tapen under. 

Hvor lenge blødde dere under? 

Det er ikke mye men jeg er så redd det er uvanlig å få blod på tapen etter 2 uker. 

Legen jeg sier jeg kan løfte ungene og gjøre alt annet bare ikke trene, pga jeg har over muskel var det ikke noe restriksjoner. 

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...