Gå til innhold

Illeluktende hyppig fis

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er så flau og det er så ekkelt. I  1,5 ukenå har jeg slitt med veldig hypping promping og bløte avføringer(avføring 1-2 ganger dagen, så ikke diare) . Fisene lukter ikke bra. Jeg har ikke endrer noe i kostholdet eller gjort noe rart utenom det vanlige . Det eneste er at jeg er forkjølet og hoster og snørrer

hvordan kan jeg bli kvitt all denne fisingen ? Har kuttet ost og alt av produkter sin inneholder melk i 4 dager . Heller ingen brus. Men det nytter ikke

Anonymkode: ab87a...1fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen med råd ?

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg er så flau og det er så ekkelt. I  1,5 ukenå har jeg slitt med veldig hypping promping og bløte avføringer(avføring 1-2 ganger dagen, så ikke diare) . Fisene lukter ikke bra. Jeg har ikke endrer noe i kostholdet eller gjort noe rart utenom det vanlige . Det eneste er at jeg er forkjølet og hoster og snørrer

hvordan kan jeg bli kvitt all denne fisingen ? Har kuttet ost og alt av produkter sin inneholder melk i 4 dager . Heller ingen brus. Men det nytter ikke

Kan nok henge sammen med forkjølelsen din, virus og bakterier kan også gå på magen.

Skrevet

Finnes piller uten resept på apoteket som hjelper litt, minifoam eller noe sånt

Anonymkode: 0e5b4...56d

Skrevet

Prøv å kutte gluten, prøv å kutte fiber, prøv å kutte kunstig søtning

Anonymkode: dd445...97b

Skrevet

Ta deg en biltur sammen med noen du er irritert på. Sett på sentrallåsen på vinduene godis i vei 😅

Anonymkode: 59353...77b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...