Gå til innhold

Hoster du alltid etter McDonald's mat?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det gjør jeg. 

Anonymkode: e4b67...4c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hoster? Etter å ha spist en viss type mat? Nei, det er nok ingen sammenheng...

Hvis du ikke alltid avslutter med McFlurry da, det er ganske vanlig å hoste etter å ha inntatt kald mat...

Skrevet

Alltid! Både jeg og samboeren må kremte og hoste etter vi har spist, både på McDonald's og Burger King. Aner ikke hvorfor.

Anonymkode: 9526a...c44

• Liker 3
Skrevet

Nei. Men jeg hikker alltid etter noen biter av burgeren og en sup brus.

Skrevet

Bare når jeg bestiller mcflurry eller milkshake, eller smoothie/limonade. Altså de kalde tingene. Men det er ikke noe som bare gjelder for McDonalds, deg gjelder alle kalde ting.

Anonymkode: e8526...677

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Alltid! Både jeg og samboeren må kremte og hoste etter vi har spist, både på McDonald's og Burger King. Aner ikke hvorfor.

Anonymkode: 9526a...c44

Fordi det er masse fett i maten tipper jeg.

Anonymkode: 10f67...188

• Liker 1
Skrevet

Ja, det gjør jeg også faktisk. Har alltid tenkt at det er på grunn av den kalde drikken.

Anonymkode: cf29e...4df

Skrevet

ja, må alltid ta en liten rens av halsen på vei ut fra mcdonalds.

Anonymkode: 7da11...0e9

Skrevet

Blir bare uggen i magen jeg, men en venninne har sure oppstøt og hun hoster en del når hun spiser der.

Anonymkode: 28b31...756

• Liker 2
Skrevet

Ikke noe jeg har lagt merke til iallfall! Skal jeg tenke på neste gang jeg spiser noe derfra.

Men jeg får ofte McStomachAche, iallfall om jeg spiser mer enn en cheeseburger. Noen ganger får jeg diare. 

Tåler nok ikke frityrfett så godt generelt tror jeg, det er ikke bare McDonald's sin feil.

Anonymkode: 7cd42...a5d

Skrevet

Nei?

Anonymkode: 8559c...f27

Skrevet

Dere hoster nok fordi dere får sure oppstøt. Ofte går ikke de sure oppstøtene så langt opp at man kjenner det, men irritasjonen fører til at det blir slim i halsen. 

Anonymkode: 8d8ba...80e

• Liker 1
Skrevet

Nei, den normale reaksjonen er jo oppkast etterfulgt av diare? Hoste? Ta covid test.

Skrevet

Antagelig fordi det er fetere mat enn du er vandt til å spise. Å om du i tillegg drikker en milkshake eller kjøper mcflurry så bidrar det til økt slimproduksjon. 

Anonymkode: 43edd...57b

Skrevet

Jeg må ofte kremte etter det meste av "fast food". Alltid lurt på hvorfor.

Anonymkode: 7d190...393

Skrevet

Hosting og har king. Mener jeg

Ts 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det gjør jeg. 

Jeg og. Får sår hals og hoster mye. Samme hvis jeg spiser sjokolade eller smågodt 

Skrevet

Utsatt for longcovid, jeg hoster alltid. McD eller ikke..

Anonymkode: f9262...b43

Skrevet

Dette har jeg aldri hørt om. Høres mest ut som en innbilt reaksjon pga snobberi mot 'fastfood'.  Reagerer nøyaktig like nøytralt på mat jeg spiser på Mc'ern som mat jeg måtte spise hjemme eller få servert hvor som helst ellers. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...