Gå til innhold

Cruise fra Mallorca....


Armonia

Anbefalte innlegg

Heisann :D

Er det noen her som har reist på cruise fra Mallorca? Vil gjerne vite hvordan det var- lugarer, maten, priser på drikke om bord, utfluktene som var på land etc...

Vurderer å reise med Saga- en uke på båten og en uke på land. Hvilken båt reiste du med, Sunbird eller carousel?

Kjempe takknemlig for svar :D

Klem Linnea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei !

Jeg reiste med Carousel i fjor vinter fra Tenerife, det var en ukes cruise og en uke i Tenerife. Og nå skal jeg med samme båt fra Mallorca, den seiler den 26.10. Gleder meg, dette kan absolutt anbefales ! Noen venner av meg har reist med Sunbird, de var også meget fornøyde.

Lugarene (dersom du ikke bestiller en i luksusklassen, da) var relativt små, men funsjonelle. I praksis er man ikke så mye på lugaren likevel, så det var ikke noe problem for oss, selv om vi var tre i en liten lugar.

Maten var bare nydelig, det var deilig å bli vartet opp så mange ganger om dagen. Selv til frokost fikk vi utdelt meny ! Jeg er "alltid" småsulten, men selv for meg ble det ofte nok mat, uvant å ikke drasse på tung håndveske med bananer og rundtstykker i ! :ler:

Miljøet var hyggelig ombord, lett å bli kjent med folk etc. Klesmessig var det greit med litt pent fritidsantrekk, og så var det noen kvelder som var "formal", da pyntet vi oss.

Det var flere utflukter å velge i hver havn, man fikk på forhånd utdelt en liten avis som beskrev stedet og de forskjellige turene, så det var bare å velge og vrake. Og det var mange som valgte å ikke bli med på noen utflukt, men bare gikk og ruslet i byen / på øya selv og hadde stort utbytte av det.

Ønsker dere en riktig god ferie ! :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar :)

Dette høres jo veldig bra ut. Da er det jo bare å bestille og så glede seg :D

Hvis det er flere som har vært på en slik tur, vil jeg gjerne høre fra dere og!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...