Armonia Skrevet 8. oktober 2002 #1 Skrevet 8. oktober 2002 Heisann :D Er det noen her som har reist på cruise fra Mallorca? Vil gjerne vite hvordan det var- lugarer, maten, priser på drikke om bord, utfluktene som var på land etc... Vurderer å reise med Saga- en uke på båten og en uke på land. Hvilken båt reiste du med, Sunbird eller carousel? Kjempe takknemlig for svar :D Klem Linnea
Blåklokke Skrevet 9. oktober 2002 #2 Skrevet 9. oktober 2002 Hei ! Jeg reiste med Carousel i fjor vinter fra Tenerife, det var en ukes cruise og en uke i Tenerife. Og nå skal jeg med samme båt fra Mallorca, den seiler den 26.10. Gleder meg, dette kan absolutt anbefales ! Noen venner av meg har reist med Sunbird, de var også meget fornøyde. Lugarene (dersom du ikke bestiller en i luksusklassen, da) var relativt små, men funsjonelle. I praksis er man ikke så mye på lugaren likevel, så det var ikke noe problem for oss, selv om vi var tre i en liten lugar. Maten var bare nydelig, det var deilig å bli vartet opp så mange ganger om dagen. Selv til frokost fikk vi utdelt meny ! Jeg er "alltid" småsulten, men selv for meg ble det ofte nok mat, uvant å ikke drasse på tung håndveske med bananer og rundtstykker i ! Miljøet var hyggelig ombord, lett å bli kjent med folk etc. Klesmessig var det greit med litt pent fritidsantrekk, og så var det noen kvelder som var "formal", da pyntet vi oss. Det var flere utflukter å velge i hver havn, man fikk på forhånd utdelt en liten avis som beskrev stedet og de forskjellige turene, så det var bare å velge og vrake. Og det var mange som valgte å ikke bli med på noen utflukt, men bare gikk og ruslet i byen / på øya selv og hadde stort utbytte av det. Ønsker dere en riktig god ferie ! :D :D :D
Armonia Skrevet 9. oktober 2002 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2002 Tusen takk for svar Dette høres jo veldig bra ut. Da er det jo bare å bestille og så glede seg :D Hvis det er flere som har vært på en slik tur, vil jeg gjerne høre fra dere og! Klem
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå