Frisk Skrevet 6. oktober 2021 #1 Skrevet 6. oktober 2021 Jeg er veldig betatt -så å si forelsket- og har lyst til å fortelle dette til den aktuelle mannen. Synes det er vanskelig å si det direkte (forsøkt i 2-3 måneder uten å klare det), så vurderer følgende; Et godt gammeldags brev med teksten: Hei XXX, flotte mann! Du virker så tålmodig, snill og god... Du har verdens fineste øyne og det mest sjarmerende smilet. Min favorittmann! Er du nysgjerrig? Prøv å finne ut hvem denne beundrerinnen din er, da vel.... Så til dere menn, hvordan hadde dere reagert på å få et slikt brev?
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #2 Skrevet 6. oktober 2021 Huff nei… kleint Anonymkode: e3921...f77 18
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #3 Skrevet 6. oktober 2021 Det er sånn man gjorde som 14 åringer Anonymkode: e3921...f77 10
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #4 Skrevet 6. oktober 2021 Herregud, nei Anonymkode: a5c83...d5b 7
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #5 Skrevet 6. oktober 2021 Jeg hadde tenkt at det er bra at papiravfallsdunken er rett ved siden av postkassa. Anonymkode: 6772a...12f 5
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #8 Skrevet 6. oktober 2021 Her kan det vel fort bli mer at man skremmer folk. Hva med "har du lyst til å ta en kaffe en dag?" Anonymkode: 77f42...737 8
Doktor Dyregod Skrevet 7. oktober 2021 #9 Skrevet 7. oktober 2021 Det hadde jeg syntes hadde vært morsomt og spennende.
Fluefisker1 Skrevet 7. oktober 2021 #10 Skrevet 7. oktober 2021 Nei, ikke gjør det. Hva med: Har fått et godt inntrykk av deg, du virker som en flott fyr. Lyst til å ta en kaffe en dag? Da viser du at du liker ham samtidig som at du viser deg som en voksen kvinne. Begge deler er positivt. 4
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #11 Skrevet 7. oktober 2021 Det hadde jo vært litt spennende å bli tatt med tilbake til ungdomstida. Et mystisk brev er jo bare pirrende, så ts må bare få kjøre på med det hun føler for. Hvorfor skal alle være så kjedelige og strømlinjeforma? Anonymkode: 3baca...6cb 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #12 Skrevet 7. oktober 2021 Hvordan svarer han når du prater med han da? Virker han interessert i det hele tatt? Anonymkode: 60e3e...f7c 1
ClausSaus Skrevet 7. oktober 2021 #13 Skrevet 7. oktober 2021 (endret) Frisk skrev (8 timer siden): Jeg er veldig betatt -så å si forelsket- og har lyst til å fortelle dette til den aktuelle mannen. Synes det er vanskelig å si det direkte (forsøkt i 2-3 måneder uten å klare det), så vurderer følgende; Et godt gammeldags brev med teksten: Hei XXX, flotte mann! Du virker så tålmodig, snill og god... Du har verdens fineste øyne og det mest sjarmerende smilet. Min favorittmann! Er du nysgjerrig? Prøv å finne ut hvem denne beundrerinnen din er, da vel.... Så til dere menn, hvordan hadde dere reagert på å få et slikt brev? Mulig jeg er litt barnslig, men jeg hadde faktisk syntes at det var litt gøy… 🙂 … men litt creepy også. Så noen jevnt over god ide er det gjerne ikke. Kommer sikkert litt an på hvor gammel han er. Og hva kidsa liker idag må andre svare for. Men for oss voksne er en forelsket kvinne uansett en vakker ting, så hva med å bare gi gass in persona? Ikke garantert du kommer i mål. Men hva så? Endret 7. oktober 2021 av ClausSaus 1
Frisk Skrevet 7. oktober 2021 Forfatter #14 Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Hvordan svarer han når du prater med han da? Virker han interessert i det hele tatt? Anonymkode: 60e3e...f7c Det er jo det som er vanskelig å vite. Noen ganger virker han egentlig interessert, andre ganger virker han litt fraværende.... Samtalen flyter fint mellom oss, og vi har god blikkontakt.
Frisk Skrevet 7. oktober 2021 Forfatter #15 Skrevet 7. oktober 2021 ClausSaus skrev (21 minutter siden): Mulig jeg er litt barnslig, men jeg hadde faktisk syntes at det var litt gøy… 🙂 … men litt creepy også. Så noen jevnt over god ide er det gjerne ikke. Kommer sikkert litt an på hvor gammel han er. Og hva kidsa liker idag må andre svare for. Men for oss voksne er en forelsket kvinne uansett en vakker ting, så hva med å bare gi gass in persona? Ikke garantert du kommer i mål. Men hva så? Sant nok, må jo tåle å få nei.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #16 Skrevet 7. oktober 2021 9 hours ago, Frisk said: Jeg er veldig betatt -så å si forelsket- og har lyst til å fortelle dette til den aktuelle mannen. Synes det er vanskelig å si det direkte (forsøkt i 2-3 måneder uten å klare det), så vurderer følgende; Et godt gammeldags brev med teksten: Hei XXX, flotte mann! Du virker så tålmodig, snill og god... Du har verdens fineste øyne og det mest sjarmerende smilet. Min favorittmann! Er du nysgjerrig? Prøv å finne ut hvem denne beundrerinnen din er, da vel.... Så til dere menn, hvordan hadde dere reagert på å få et slikt brev? er du 14? hopp i det og si hva du mener Anonymkode: 76dd0...fc2 1
Frisk Skrevet 7. oktober 2021 Forfatter #17 Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): er du 14? hopp i det og si hva du mener Anonymkode: 76dd0...fc2 Nei, men på datingfronten er jeg det, dvs ingen erfaring med å ta første steg.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #18 Skrevet 7. oktober 2021 Hahaha, det gjorde jeg per epost på videregående. Håååper han aldri fant ut hvem det var, noe å pinlig😅 Anonymkode: 45adc...644 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #19 Skrevet 7. oktober 2021 Frisk skrev (9 timer siden): Jeg er veldig betatt -så å si forelsket- og har lyst til å fortelle dette til den aktuelle mannen. Synes det er vanskelig å si det direkte (forsøkt i 2-3 måneder uten å klare det), så vurderer følgende; Et godt gammeldags brev med teksten: Hei XXX, flotte mann! Du virker så tålmodig, snill og god... Du har verdens fineste øyne og det mest sjarmerende smilet. Min favorittmann! Er du nysgjerrig? Prøv å finne ut hvem denne beundrerinnen din er, da vel.... Så til dere menn, hvordan hadde dere reagert på å få et slikt brev? Jeg hadde umiddelbart fått noe psykopatvibber. Jeg er ikke ute etter å bli med på et rebusløp, eller gjettelek. Kvinn deg opp og vær direkte. Anonymkode: f2e8b...497 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #20 Skrevet 7. oktober 2021 Jeg hadde digget og og syntes det var spennede !!! Anonymkode: 46f15...273
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå