AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #1 Del Skrevet 6. oktober 2021 Tidligere trente jeg ikke armer. Tenkte jeg fikk trent dem nok som det var - gjennom andre øvelser. Men det siste året ca har jegbegynt å gjøre øvelser for armer, og nå synes det er veldig gøy. Hvilke øvelser, og ikke vær beskjedne, hvilke vekter kjører dere på? 🙂 Jeg gjør følgende øvelser for armer: - biceps curls med manulaer (stående), løfter begge manualene samtidig, 10 -12kg, kjører vanligvis 3 sett, 10-12 repetisjoner - biceps i kabelmaskin, ca 20kg, 3 sett, 10-12 repetisjoner - triceps pushdown, med tau, 20-25kg,10-12 repetisjoner - dips (her tar jeg så mange jeg orker bare) Ser mange som gjør "fransk press". Vurderer å begynne med den, er det en bra øvelse? Andre øvelser jeg burde legge til? Anonymkode: 32f41...d4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #2 Del Skrevet 6. oktober 2021 Kjører fullkroppsprogram, så gjør ikke så mange øvelser, men er enda nybegynner så tenker det funker enn så lenge - pullups (med strikk) - benkpress 27,5kg - Stående roing med manual 10kg Begynner på 5 reps, fire sett. Øker rep hver uke helt til jeg klarer 8 reps, da øker jeg vekta. Kunne ikke ta en eneste pushup før, nå klarer jeg fem ☺️ Anonymkode: ad6b3...419 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 7. oktober 2021 #3 Del Skrevet 7. oktober 2021 Biceps og tricepscurl + pushups. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå