Frøkenfryden Skrevet 15. april #8201 Del Skrevet 15. april 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. april #8202 Del Skrevet 15. april Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): @TheHairyToothfairy på koppen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 15. april #8203 Del Skrevet 15. april 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 15. april #8204 Del Skrevet 15. april 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladikaffe Skrevet 15. april Forfatter #8205 Del Skrevet 15. april Sofaslask 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MicoH01 Skrevet 16. april #8206 Del Skrevet 16. april Bilen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. april #8207 Del Skrevet 16. april 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 16. april #8208 Del Skrevet 16. april Cid skrev (36 minutter siden): Forhuden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. april #8209 Del Skrevet 16. april Lurven skrev (6 minutter siden): Forhuden? Er plastikkrør som jeg fant inni ene kyllingfileten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 17. april #8210 Del Skrevet 17. april Cid skrev (8 timer siden): Er plastikkrør som jeg fant inni ene kyllingfileten. 😵 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. april #8211 Del Skrevet 17. april Cid skrev (9 timer siden): Tror ikke det er plastikk, men et tynt lite kyllingbein? @Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 17. april #8212 Del Skrevet 17. april Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Tror ikke det er plastikk, men et tynt lite kyllingbein? @Cid Ja, ser ut som et kyllingbein dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 17. april #8213 Del Skrevet 17. april Frøkenfryden skrev (På 15.4.2024 den 20.09): Gammalmummi leitar etter salt til å ha på skiva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. april #8214 Del Skrevet 17. april Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Tror ikke det er plastikk, men et tynt lite kyllingbein? @Cid Det var tynt og skarpt i hvert fall og har ingenting å gjøre i kyllingfilet, jeg bruker å skjære i små biter men for dem som steker de hele så kunne man fått dette i halsen 😨 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. april #8215 Del Skrevet 17. april Cid skrev (19 minutter siden): Det var tynt og skarpt i hvert fall og har ingenting å gjøre i kyllingfilet, jeg bruker å skjære i små biter men for dem som steker de hele så kunne man fått dette i halsen 😨 Kan inneholde spor av dyr😁😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. april #8216 Del Skrevet 17. april Lurven skrev (30 minutter siden): Gammalmummi leitar etter salt til å ha på skiva Tror det er @SVK jeg! Cid skrev (På 15.4.2024 den 20.12): @TheHairyToothfairy på koppen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. april #8217 Del Skrevet 17. april 4 minutter siden, Frøkenfryden said: Tror det er @SVK jeg! Det stemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 17. april #8218 Del Skrevet 17. april Frøkenfryden skrev (20 minutter siden): Tror det er @SVK jeg! Kan vel også være @CAPS LOCK som er ute å samler glassbiter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 17. april #8219 Del Skrevet 17. april Freyja Valkyrie skrev (På 15.4.2024 den 21.23): Du har glemt å bite neglen på lillefingeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. april #8220 Del Skrevet 17. april Lurven skrev (1 minutt siden): Du har glemt å bite neglen på lillefingeren Melder du deg frivillig? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå