AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #1 Skrevet 6. oktober 2021 Tok celleprøve og fikk påvist hsil og agus. Var også positiv for hpv viruset. Skal vist tilbake for å ta biopsi av livmorhalsen. Kan noen som har fått samme resultat fortelle hvordan det gikk? Stor sjanse for at jeg må koniseres? Eller er dette ofte noe som går tilbake av seg selv? I så fall, hvordan var det etter koniseringen? Smerter, blødninger? Bare så det er sagt, jeg vet at dette bare er celleforandringer, og jeg frykter ikke kreft eller noe slikt😅 Anonymkode: e5791...750
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #2 Skrevet 6. oktober 2021 Dytter denne litt.. Anonymkode: e5791...750
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #3 Skrevet 6. oktober 2021 Ingen med hsil og agus? Anonymkode: e5791...750
Jeghetersiri Skrevet 13. januar 2022 #4 Skrevet 13. januar 2022 Hei! Jeg har fått melding fra fastlegen min nå om at jeg har AGUS. Så jeg lurer vel egentlig på det samme som du lurte på, hvordan gikk testen, og hva sa de om AGUS?
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #5 Skrevet 13. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 6.10.2021 den 8.54): Tok celleprøve og fikk påvist hsil og agus. Var også positiv for hpv viruset. Skal vist tilbake for å ta biopsi av livmorhalsen. Kan noen som har fått samme resultat fortelle hvordan det gikk? Stor sjanse for at jeg må koniseres? Eller er dette ofte noe som går tilbake av seg selv? I så fall, hvordan var det etter koniseringen? Smerter, blødninger? Bare så det er sagt, jeg vet at dette bare er celleforandringer, og jeg frykter ikke kreft eller noe slikt😅 Anonymkode: e5791...750 Jeg fikk påvist HSIL etter flere år med ASCUS prøver. Jeg tok biopsi og det ble påvist grove forandringer slik at jeg måtte koniseres. Har kun tatt en oppfølgingsprøve etter koniseringen og den var fin. Anonymkode: f6a1f...cdf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå