Gå til innhold

Tror dere løgnere kan endre seg?


Mariposa__

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Xen min gjorde det ikke. Hvordan vet jeg det spør du? Jo, dama hans har tatt kontakt med meg 10 år etter vi slo opp å spurt meg om hvorfor jeg hadde ringt han å prata piss om hu. Jeg hadde ikke nummeret hans lenger en gang.

En lysløgner vil alltid være en lystløgner

Anonymkode: b1a8f...a3b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle mennesker lyver på et eller annet tidspunkt. Om ikke, drar vi alle til tider noen hvite løgner. Litt usikker på hva du mener i HI. Tenker du på patologiske, notoriske løgnere? Lystløgnere, altså de som lyver om alt hele tiden?

  • Liker 1
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de aller fleste mennesker kan endre seg. 

Anonymkode: 622f7...b28

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (17 minutter siden):

Alle mennesker lyver på et eller annet tidspunkt. Om ikke, drar vi alle til tider noen hvite løgner. Litt usikker på hva du mener i HI. Tenker du på patologiske, notoriske løgnere? Lystløgnere, altså de som lyver om alt hele tiden?

Ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye du lyver er nok mer eller mindre konstant gjennom livet. Det handler om hvilke strategier og verdier du har tilegnet deg frem til voksen alder. Sånne grunnleggende adferdsmønstre er forferdelig vanskelig å snu i voksen alder.

Anonymkode: a5031...b69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min erfaring er at de ikke bryr seg om konsekvensene løgnene får, som tap av venner og konsekvensene for de som blir løyet til, så nei.

Anonymkode: d03a8...e70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker vi fullblown lystløgner som lyver og svikter og skader andre, eller en sånn harmløs løgner som forteller røverhistorier og kanskje overdriver egen fortreffelighet litt? 

Anonymkode: 55cf3...aaa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...