Gå til innhold

Har du et ryddig system over alle bildene dine?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har en del bilder på mobilen, en del på Google, mange på facebook (som jeg holder på å se om jeg bør laste ned pluss slette alle bildene på facebook med tanke på at facebook kan bruke dem videre, sies det... ) , mange på foto Knudsen minnebank. Har litt i album, gamle CDer med bilder. Så her er det bare rot. Tenkte å få de sortert på en måte. Men det tar lang tid. Har sikkert 10 000 vis av bilder. Er dermed mye å sortere . Men det viktigste for meg er at jeg har mye bilder  

Hva med deg? Hvordan sorterer du dem ? Laster du dem til en minnebank på Internett? 

Hva med deg? 

Endret av Eloise12345
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har alle sortert i mapper på en ekstern harddisk :) Jeg lagrer de på mobilen på "Min Sky" midlertidig, men de overføres også til harddisken etterhvert :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har alle bilder på en stasjonær pc og kopi på en ekstern harddisk. Alt sortert etter år og måned. 

Anonymkode: 7ad92...166

• Liker 1
Skrevet (endret)
7 hours ago, Matas said:

Ja, jeg har alle sortert i mapper på en ekstern harddisk :) Jeg lagrer de på mobilen på "Min Sky" midlertidig, men de overføres også til harddisken etterhvert :)

Veldig bra! Jeg bør nok få alle bildene inn på en harddisk. Jeg har liten kontroll på bildene. Altfor liten kontroll. Har en haug med bilder, men mangler system på de. Tar tid å finne system. Men skal forsøke å bli like flink med å sortere. :)

Endret av Eloise12345
  • Liker 1
Skrevet
Eloise12345 skrev (2 timer siden):

Veldig bra! Jeg bør nok få alle bildene inn på en harddisk. Jeg har liten kontroll på bildene. Altfor liten kontroll. Har en haug med bilder, men mangler system på de. Tar tid å finne system. Men skal forsøke å bli like flink med å sortere. :)

Det anbefales på det sterkeste😊 Det tar lang tid å få et godt system, men det er virkelig verdt det😊

• Liker 1
Skrevet

Har alle på onedrive. Burde ryddet der da, for det er sykt mye søppelbilder. 

Anonymkode: 5092b...d50

• Liker 1
Skrevet (endret)
14 hours ago, Matas said:

Det anbefales på det sterkeste😊 Det tar lang tid å få et godt system, men det er virkelig verdt det😊

Det høres bra ut. Må føles godt å ha system over det. Det tar nok tid. Men jeg ønsker å lage et system. Blir en fritidshobby å sortere. 😄

13 hours ago, AnonymBruker said:

Har alle på onedrive. Burde ryddet der da, for det er sykt mye søppelbilder. 

Anonymkode: 5092b...d50

Jeg har også mye søppelbilder. I gamle dager så tok de ikke så mye bilder som mange av oss gjør i dag.  Da måtte de fremkalle bilder hos fotograf og satte de inn i album. Dette kostet mye penger. I dag blir det gjerne tatt for mye bilder og det blir vanskelig å sortere. Vil vel tro at jeg har 10 000 bilder tatt på kun få år. Pluss mer som er tatt tidligere. Og et uryddig system med mye søppelbilder. Så her gjelder det å sortere 😄 . Glad for tips og råd i den forbindelse. 

Tenker på å lage noen billedbøker av minner gjennom livet og.  Men det koster vel mye penger og blir for dyrt. 😇

Endret av Eloise12345
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...